וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבריץ' צפוי להמשיך במכבי ת"א

השוער והמנכ"ל שעיה הגיעו להסכמה עקרונית על המשך דרכו של הסרבי במועדון. החלוץ היהודי אברמוב ייבחן. ישראלביץ' חתם ל-3 שנים

השוער הסרבי, דרגוסלב יבריץ' ימשיך לעמוד בין הקורות של מכבי תל אביב גם בעונה הקרובה. בפגישה שנערכה היום (שני) בין השוער הסרבי ומנכ"ל המועדון עוזי שעיה, הגיעו הצדדים להסכמה עקרונית על המשך דרכו של יבריץ' גם בעונת 2008/09 וזאת לאחר ששכרו שודרג בכ-25 אחוזים לעומת העונה שעברה. כזכור, בין הצדדים נערך משא ומתן בן מספר שבועות, במסגרתו דרש השוער העלאה גדולה יותר ובשלב מסויים אף הועלתה האפשרות שהוא לא ימשיך בקבוצה ושאוהד כהן יגיע במקומו.

לאחר שכבר היה על סף חתימה במכבי נתניה, קיבל הבלם זאב חיימוביץ' הצעה משודרגת ממכבי תל אביב, והחליט לבסוף להגיע לקרית שלום, ולהיאבק על מקומו בהרכב של רן בן שמעון. אמש (ראשון) נפגש חיימוביץ' עם הנהלת מכבי תל אביב וקיבל הצעה לחוזה משודרג לארבע השנים הקרובות. חיימוביץ' סיכם את תנאיו הכספיים בקבוצה, והוא על סף חתימה במועדון. גיז'רמו ישראלביץ' חתם ביממה על חוזה ל-3 שנים והצטרף רשמית לקבוצה.

החלוץ הארמני ממוצא יהודי, קרלן אברמוב, נחת היום בישראל. אברמוב בן ה-21 הגיע לאימון הערב של הקבוצה והחל למעשה את התקופת ההתרשמות במועדון. רוברטו סאנצ'ז ואייל שטרכמן ממשיכים להתאמן עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully