וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחולון מנסים להשאיר את וושהאם

7.7.2008 / 11:58

הפועל חולון בעידן דני פרנקו מתחילה לעבוד: המאמן נפגש עם רועי ברקוביץ', ורוצה להשאיר בסגל האלופה גם את עמית תמיר וטוני וושהאם

שבוע אחרי שאלופת המדינה מינתה את דני פרנקו בתור מאמן, נראה כי העניינים בהפועל חולון מתחילים לזוז בכיוון החיובי. פרנקו ייפגש היום עם המנכ"ל טובי שוורץ, שנחת אמש (ראשון) בישראל, וידון איתו באופציות חיזוק הקבוצה. לאחר הפגישה בין השניים צפוי פרנקו להמשיך במגעים עם שחקנים והמטרה היא להחתים עד סוף השבוע שני ישראלים לפחות, ורק אחרי שיסיימו את הסגל הישראלי, יתפנו להחתמת זרים.

פרנקו נפגש אתמול עם רועי ברקוביץ' שחקנה של דן בוש ההולנדית בעונה החולפת. השניים צפויים להפגש שוב בימים הקרובים אך ברקוביץ' מחזיק בהצעות גם ממכבי חיפה ומגבעת שמואל, ולא ברור האם בסופו של דבר יגיע לאלופת המדינה. שחקן נוסף שבחולון היו מעוניינים להשאיר הוא עמית תמיר, שמחזיק בחוזה בקבוצה, ובחולון בודקים כיצד יוכלו לעמוד בגובה החוזה. מי שכבר חתום לעונה הבאה בקבוצה הוא אבישי גורדון.

למרות שבחולון מדברים על כך שיתפנו לזרים רק לאחר סיום הסגל הישראלי, בקבוצה יעשו מאמצים על מנת להחתים את טוני וושהאם ששיחק בעונה וחצי האחרונות בקבוצה. בחולון כבר פנו לוושהאם, והוא צפוי להחזיק את דרישותיו הכספיות בימים הקרובים. בוושהאם מעוניינות עוד מספר קבוצות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully