וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון החתימה את רז זהביאן

7.7.2008 / 10:44

שחקנה של מכבי אשדוד, ששיתף פעולה עם זיו ארז ברמלה וברמה"ש, חתם לשנתיים בראשון, וסגר למעשה את הסגל הישראלי של הקבוצה

מכבי ראשון לציון קרובה להשלמת הסגל הישראלי שלה לעונה הקרובה, לאחר שהבוקר (שני) החתימה את שחקנה של מכבי אשדוד בעונה האחרונה, רז זהביאן, לשנתיים הקרובות. זהביאן (26, 1.97) שיתף פעולה עם המאמן זיו ארז כשזה אימן את אליצור רמלה ופועל רמת השרון. זהביאן רשם בעונה האחרונה מספרים נאים של 10.5 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק במדי אשדוד.

המאמן זיו ארז סיפר על ההחתמה המפתיעה שהביא לראשון: "אמנם מדובר בשחקן אלמוני לתקשורת אבל הוא שחקן טוב מאוד. יש לנו בסגל ישראלים בכירים ואיתם ישראלים שאנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לפתח לבכירים, והוא אחד מהם. הוא יהיה אחד מהשחקנים הלגיטימיים בסגל, הוא פייטר ענק".

זהביאן יהיה השחקן הישראלי השישי שחתם העונה בראשון כשקדמו לו גילי מוסינזון, איתי לב, עודד שעשוע, אבי סוכר ואופיר פרחי, שמהווים ביחד את אחד הסגלים הישראלים המבטיחים עד כה. בראשון יתפנו כעת להחתמת זרים, כשעל הפרק החתמתם של סדריק בנקס, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה ומעוניין לחזור, ואשאנטה ג'ונסון, שחקנה של עירוני נהריה בעונה שעברה. בשלב זה נראה כי ג'ונסון, שנחשב לשחקן יקר, לא יגיע לראשון. בקבוצה מעוניינים להחתים סנטר זר, והמאמן זיו ארז בודק מספר אפשרויות לתפקיד זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully