וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל מעוניינת בניב ברקוביץ'

7.7.2008 / 10:29

קבוצתו של עודד קטש מנהלת שיחות עם שחקנה של יקנעם/מגידו בעונה שעברה. בגליל מחכים לתשובתו של ברק פלג. סבג ושירן מהנוער עלו לבוגרים

הפועל גליל עליון עובדת בימים האחרונים על מנת להשלים את הסגל הישראלי שלה, ואחד השחקנים שאמורים לעזור לה בנושא זה הוא שחקנה של הפועל יקנעם/מגידו בעונה שעברה, ניב ברקוביץ'. ברקוביץ' הצעיר עשוי להיות השחקן שיעזור לרוטציה של עודד קטש בקו האחורי, שכוללת בשלב זה את גוני יזרעאלי ואארון ניקסון. בגליל מנהלים מגעים עם ברקוביץ', אך בשלב זה העניינים עוד לא קרובים לסיכום. קבוצה נוספת שהביעה ענייין בברקוביץ' היא מכבי חיפה, שהתעניינה גם באחיו הגדול, רועי.

ברקוביץ' בן ה-21, הלך בדרכו של אחיו רועי ושיחק בכל קבוצות הנוער של רמת השרון. כמו אביו מיקי, ניב שיחק בכל נבחרות הנוער של ישראל, עד שסיים בעונה שעברה עם נבחרת העתודה את דרכו בנבחרות הצעירות. בעונת 2004/5 ניסה את מזלו באוניברסיטת מארקט, אך אחרי שישה משחקים בלבד חזר לרמת השרון. בעונת 2006/7 היה בסגל של הפועל חולון שעלתה לליגת העל והעונה שיחק כאמור בהפועל יקנעם/מגידו וקלע ב25 משחקים 14.3 נקודות ומספר 3.5 אסיסטים למשחק.

במידה וברקוביץ' לא יגיע לגליל, תנסה הקבוצה לצרף את רכזה של בית"ר בנימינה בעונה שעברה, ליאור שגב. שגב רשם בעונה האחרונה מספרים מדהימים של 18.1 נקודות ו-8.5 אסיסטים למשחק. שני שחקנים נוספים שמצטרפים לסגל הבוגרים של הגליל הם שחקני הנוער רון סבג ויותם שירן ששייכים למועצה המקומית גליל עליון, וישתלבו בסגל הקבוצה המאוחדת.

בגליל מחכים לתשובה מצידו של ברק פלג, שאמור להשיב לקבוצה בימים הקרובים. פלג מתלבט בין הצעה מהגליל לבין הצעות נוספות, אך נראה כי בסופו של דבר יחזור לקבוצה בה שיחק בעונת 2002/3. במידה ויגיעו פלג וברקוביץ' הם יצטרפו לגוני יזרעאלי, אארון ניקסון, דגן יבזורי, אלישי כדיר וניר כהן שכבר חתומים בקבוצה. עם ג'וואד וויליאמס קיימות בשלב זה מחלוקות כספיות, אך עדיין קיים סיכוי כי יחתום בקבוצה.

גארד הקבוצה בעונה שעברה, דורון שפר, קיבל הצעה בימים האחרונים מהפועל צפת מליגה א' לשמש כמנג'ר מקצועי של הקבוצה, וכמאמן קבוצת הנוער. צפת שיחקה בתחילת שנות ה-90 בליגת העל. שפר מתלבט האם לקחת את ההצעה או להמשיך לשחק כדורסל עונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully