וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלדרון: "רונאלדו יישאר שחקן של היונייטד"

נשיא ריאל מדריד מתחיל להתייאש מסיכויי העברת הכוכב לברנבאו. באפטיסטה מבוקש בגלאטאסריי. אסונסאו מפורטו חתם באתלטיקו

הסאגה הבלתי נגמרת של הקיץ, מעברו של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד, הגיעה לנקודה חדשה. נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, נשמע מיואש לחלוטין כששוחח עם עיתונאים במהלך גמר טורניר ווימבלדון הערב (ראשון), והראה סימנים של ויתור. "כמו שהדברים עומדים, רונאלדו כנראה יישאר שחקן של מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה", אמר קלדרון.

"תיאורטית, יש עוד זמן למעבר שלו, מכיוון שחלון ההעברות פתוח עוד חודשיים. זאת בתנאי שמנצ'סטר יונייטד תפנה אלינו ותציע אותו. גם אם הם יעשו את זה, לא בטוח שנוכל להשלים את העיסקה. השחקן אמר שהוא רוצה לעבור אלינו, שזה החלום שלו, אבל זוהי רק משאלת ליבו. הוא לא יוכל להגשים את החלום, אם לא יקבל שחרור מהיונייטד", אמר קלדרון.

בינתיים רונאלדו שוהה בחופשה פרטית עם חברתו ומחכה להתפתחויות. השחקן, שאמור לעבור ניתוח שישבית אותו משישה שבועות וממשחקי ההכנה של היונייטד בדרום אפריקה, אמור להיפגש עם דיוויד גיל, מהנהלת השדים האדומים, ולבקש שוב שחרור.

באפטיסטה בדרך החוצה מהברנבאו

מי שמתרחק מריאל מדריד הוא החלוץ הברזילאי, ז'וליו באפטיסטה, המכונה "החיה". גלאטאסאריי הטורקית כבר פנתה לבלאנקוס וביקשה להעביר את החלוץ לשירותיה. ריאל מעוניינת לקבל 20 מיליון יורו תמורת באפטיסטה, כשהטורקים הציעו 15 מיליון בלבד. גם רומא האיטלקית נמצאת במירוץ להחתמתו של באפטיסטה, כשעל הפרק מועמד נוסף, הרומני אדריאן מוטו, שמבוקש בג'יאלורוסי.

* אתלטיקו מדריד ממשיכה להתחזק. אחרי שהחתימה בימים האחרונים את פלורן סינמה פונגול וגרגורי קופה הצרפתים, השלימה הקבוצה את החתמתו של פאולו אסונסאו, הקשר הברזילאי בן ה-28 מפורטו. אסונסאו הוא שחקן חופשי, אך אתלטיקו צפויה לשלם פיצוי לפורטו עבור שירותיו של הקשר האחורי המצוין. ייתכן ומאניש הפורטוגלי יחזור לשורות אלופת פורטוגל במסגרת העיסקה. מאניש, סיים חצי שנת השאלה לא מוצלחת באינטר. ובכך לא מסתיים הקיץ בויסנטה קלדרון. "אלמונדו דפורטיבו" דיווח כי הקבוצה הגישה הצעות כספיות לצירוף רפאל ואן דר וארט ההולנדי מהמבורג, ודויד סילבה המצוין מולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully