וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התבגרנו בשנה"

6.7.2008 / 20:59

אלי רבי, מאמן נבחרת הנשים בכדורסל, מאמין כי השחקניות שלו מסוגלות לעלות לאליפות אירופה שנייה ברציפות. "יש לנו נבחרת לא רעה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בדרך לתיאום מושלם

נבחרת הנשים של ישראל החלה בשבוע שעבר באימוניה לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2009. הנבחרת בהדרכתו של אלי רבי, תקיים מספר שיא של 10 משחקי אימון לקראת אותם משחקים חשובים כשהמטרה ברורה: להעפיל לאליפות אירופה בפעם השנייה ברציפות והחמישית בהיסטוריה.

בנבחרת בטוחים ביכולתן של הבנות לעשות את ההישג ולהיות בין שתי הנבחרות הראשונות בבית שתעפלנה. הנבחרות האחרות בבית שתתמודדנה עם ישראל החל מה-13 באוגוסט הם ליטא, גרמניה, אוקראינה ובריטניה. כאמור, הנבחרת תערוך 10 משחקי אימון, כשהראשונים מביניהם יערכו בתאריכים ה22-24 ביולי בטורניר הכנה במוסקבה מול נבחרות רוסיה, אלופת אירופה 2007, צ'כיה וספרד.

"אנחנו בבית עם חמש קבוצות אשר שתים מהן עולות בטוח", אמר אלי רבי מאמן הנבחרת. "אנחנו רוצים לסיים בין שתי הראשונות, יש לנו נבחרת לא רעה ואנחנו מכוונים לכיוון עליה. הנבחרת התבגרה בשנה ואני מקווה שנעמוד במטרה שהצבנו לעצמנו". לגבי העובדה שהנבחרת תקיים מספר שיא של משחקי אימון אמר המאמן: "רוב הבנות המובילות משחקות בליגות בחוץ לארץ ואנחנו חייבים להגיע למצב בו התיאום בינן יהיה מושלם. עשרה משחקי אימון זה בהחלט משהו שאנחנו צריכים ואני מקווה שנפיק מהם את המקסימום".

לירן כהן, אמרה לאחר האימון: " הייתה לי עונה ארוכה וקשה בספרד אבל הנבחרת זה משהו מרגש שמחכים לו. יש כאן אחריות מסוימת לייצג את המדינה בצורה ראויה".

ליעד סואץ קרני הוסיפה: "כל הבנות הכינו את עצמן לנבחרת עוד לפני פתיחת האימונים הפורמאליים. כל אחת יודעת מה מוטל עליה. אנחנו מחכות לבנות שיגיעו מארצות הברית שיעזרו לנו מאוד. אנחנו ממשיכות לעבוד קשה וידועות שהמטרה קשה אבל אפשר להשיג אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully