וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדימים את ה-NFL

בליגת הפוטבול בישראל כבר מתחילים במחנות אימונים לקראת העונה הקרובה, והביאו "רכש" מיוחד: צוות של שישה מאמנים מארה"ב

ליגת התאקל פוטבול בישראל הודיעה ביום שישי על תחילת הפעילות של העונה הקרובה, עם פתיחת מחנות אימונים בערים השונות. מחנות האימונים נועדו לתת הזדמנות לקבוצות להתחיל להתאמן בצורה סדירה. שחקנים ותיקים וחדשים ייקחו חלק במחנות.

את מחנות האימונים יעבירו מאמנים מארה"ב בראשות ד"ר אריק קייהו, פרופסור לניהול ספורט בליברטי קולג' שבווירג'יניה. לפני כן, היה קייהו מאמן ראשי בתיכון בג'קסון, טנסי. מאמן קייהו יעמוד בראש צוות המונה שישה מאמנים, שיעבירו את מחנות האימונים בירושלים, תל-אביב, חיפה ובאר שבע.

קייהו ביקר בישראל בשנה שעברה, כשבעת ביקורו צפה במשחק של ליגת התאקל בישראל ומאוד התרשם מההתפתחות של הליגה והשחקנים, ולכן בחר לחזור לישראל להמשיך לעזור לליגה. הנסיעה שלו ממומנת חלקית על ידי "נשוויל ספורטינג גודס" מנשוויל, טנסי.

"המאמן קייהו מביא עימו צוות עם עושר גדול בפוטבול אמריקאי וניסיון עתיר בעבודה עם שחקנים מנוסים וחדשים", ציין אריק אמקראוט, הקומישינר של ליגת התאקל בישראל, והוסיף:" מאז סיום העונה במרץ מחכים השחקנים הותיקים והחדשים לפתיחת הפעילות לקראת העונה החדשה. עם מעל ל-50 שחקנים חדשים. לקראת עונת 2008-2009, צפויה לנו עבודה רבה באימונים".

למרות שזו לא הפעם הראשונה שליגת התאקל בישראל מארחת מאמנים מארה"ב, זו תהיה הפעם הראשונה שצוות המאמנים יעבור בין הקבוצות במגרשן הביתי, ולא במחנה אימונים כללי לכל שחקני הליגה. הצוות יעבוד עם הקבוצות ויעזור להן לבנות תוכנית אימונים והרכבת טקטיקות לקבוצה שלהם לקראת העונה הבאה. לפרטים נוספים על ליגת הפוטבול בישראל ניתן לפנות לאתר הליגה (לינק מצורף). מחנות האימונים פתוחים לקהל.


לו"ז המחנות:

10-12.7 חיפה (קיבוץ עין השופט)
12-13.7 ירושלים (אצטדיון קראפט)
14-16.7 תל אביב (ספורטק)
16-17.7 באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully