וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון מאיימת לא להופיע בגביע אירופה

הקבוצה של אורנה אוסטפלד נדהמה לגלות כי שר הספורט החליט לבטל הקצבות המגיעות למועדון. "זוהי החלטה חסרת רגישות לספורט נשים"

בנות אלקטרה רמת השרון מאיימות לא להופיע בשנה הבאה במשחקי גביע אירופה. לטענת הקבוצה, הודיע להם שר הספורט, ראלב מאג'דלה, וראש מנהל הספורט, אורי שפר, כי התקבלה החלטה לבטל את הקצבת משרד הספורט לקבוצות נשים המשתתפות במפעלים בין לאומיים. לטענת ראשי המועדון, בנוסף להחלטה על ביטול ההקצבות העתידיות, הקבוצות גם לא תקבלנה את ההקצבה שהובטחה להן על השתתפותן בעונה שהסתיימה לפני כחודשיים.

"לפני הכל, יש כאן התנהלות לא תקינה שלא תעמוד בשום מבחן משפטי על ביטול תמיכה כספית שכבר הובטחה לנו" אמרה היום (ראשון) רחל אוסטרוביץ', יו"ר אלקטרה רמת השרון. "מעבר לכך לא ברורה לי השליפה הזאת שפוגעת רק בקבוצות נשים ומחזירה אותנו לימים חשוכים של עבודה שלא על פי קריטריונים. זוהי החלטה שרירותית מנותקת מהמציאות, חסרת רגישות לספורט נשים ולא נקבל אותה ונאבק בה בכל דרך אפשרית" הוסיפה אוסטרוביץ'.

ההחלטה אגב לא הועברה עד רגע זה בצורה מסודרת ורשמית לקבוצה, שקיבלה את הידיעה רק לאחר שניסתה לברר מדוע הכסף שהובטח לא הועבר. "תפקידו של מינהל הספורט הוא לקדם ולטפח ספורט נשים ואינני מבינה איך השר יוזם פגיעה כה מובהקת בספורט נשים . פנינו לשר ולאורי שפר כדי לקבל הסברים ועד היום לא קיבלנו שום תשובה, ומדובר בבעלי מישרה ציבורית וכסף ציבורי . גם ככה ההוצאות על גביע אירופה עלו במאות אחוזים וגם בלעדיהם קשה מאד להסתדר. שיהיה ברור - לא נוותר, ואם ההחלטה לא תשונה ננקוט בכל אמצעי שעומד לרשותנו" הוסיפה יו"ר הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully