וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן ברקוביץ' חתם בעירוני רמת גן

6.7.2008 / 15:53

שחקנה של הפועל ב"ש מהלאומית חתם לעונה אחת ויצטרף לג'וש גומז. המאמן רובי בלינקו: "הוא אחד הרכזים הטובים בישראל"

עירוני רמת גן ממשיכה להתחזק, ואחרי החתמתו של ג'וש גומז ביום שישי האחרון, חתם היום (ראשון) אילן ברקוביץ' לעונה אחת בקבוצה. המגעים עם ברקוביץ' כבר סוכמו ביום שישי, אך מספר תנאים בחוזה מנעו את חתימתו עד לחתימה הסופית שנערכה היום בצהריים. בכך חוזר ברקוביץ' לליגת העל אחרי שלוש שנים בליגה הלאומית.

מאמן עירוני רמת גן רובי בלינקו מסר לוואלה! ספורט: "אילן ברקוביץ' הוא אחד הרכזים היותר טובים בישראל כיום, ואני חושב שרק מהשיקולים שלו הוא הלך לשחק בליגה הלאומית. אני יכול לאחל לו ולנו הרבה בהצלחה והוא הגיע בעיקר מהצרכים שלנו להביא רכז".

ברקוביץ', 34, גדל בהפועל נהריה, לפני שהקבוצה הגיעה לידי העירייה. עד עונת 2001/2 הוא לא קיבל הזדמנות אמיתית, אך באותה עונה הוא הגיע לגליל עליון ובעונה שלאחר מכן אף זכה בתואר השחקן השישי המצטיין בליגת העל. אחרי עונה טובה מבחינה אישית, אך מאכזבת מבחינה קבוצתית במ.כ חיפה, עבר להפועל תל אביב, בה לא בא לידי ביטוי. בעונת 2005/6 הוא היה בין השחקנים הבולטים בעלייה של הפועל חולון לליגת העל. אחרי עונה אחת עבר להפועל באר שבע שם שיחק בשנתיים האחרונות. בעונה האחרונה במדי באר שבע קלע 13.3 נקודות ומסר 7.5 אסיסטים למשחק.

החתמתו של ברקוביץ' סוללת את דרכו של שמוליק ברנר החוצה מרמת גן. השחקן מבוקש על ידי מכבי חיפה ועירוני אשקלון. מלבד ברקוביץ' וגומז חתומים בקבוצה גם אור ברנר, חן זיגדון ושון דניאל הצעירים, כשקיימות הבנות עם בנט דיוויס על המשך דרכו בקבוצה. ברמת גן מנסים להשאיר את בראיין טולברט, על אף שזה חתם באודסה בחודש שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully