וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נישאים על גל ההצלחה

6.7.2008 / 13:42

האם הכדורסל באמת חזר לפרוח, והביא משאבים חדשים לקבוצות? בפרק 6 פוגשים את אשקלון, ששמרה על תקציבה ומנסה ליצור המשכיות

דיברו על מהפכה, הבטיחו שינויים, אמרו שהכדורסל פורח. סיפרו מעשיות על ספונסרים חדשים, על הכנסות מהטלוויזיה, על רוח חדשה, אבל בינתיים, לצערנו, זה לא נראה ככה. נכון, העונה שעברה הייתה נהדרת, חולון זכתה באליפות מרגשת, הכדורסל היה הענף הכי מלהיב, אבל איפה ההמשכיות? אור שקדי מנסה לברר: האומנם הכדורסל הישראלי בפריחה? ובפרק השישי עירוני אשקלון, אחת מהפתעות העונה שעברה, סמל לתחיית המתים שראינו. האם משהו נשאר מזה גם בקיץ שאחרי?

האם תקציב הקבוצה צפוי לגדול לעומת העונה שעברה?

כן. העונה שעברה נפתחה בקושי אצל עירוני אשקלון. אחרי הזעזועים בהחלפות ההנהלה שנערכו בשלב מאוחר יחסית של העונה, הייתה הקבוצה לאחרונה שמתארגנת לליגת העל, והחיבור בין השחקנים הגיע רק אחרי שאשקלון החליפה שני מאמנים. החיבור הצליח כל כך שאשקלון הייתה מרחק נגיעה מכניסה מפתיעה לפיינל פור. ההצלחה הזאת אמורה לעשות את השינוי באשקלון, ואחרי תקציב מינימום בתחילת העונה שעברה של מיליון דולר, הצהיר יוסי דהאן, הבעלים של "אלדן", החברה המאמצת, כי תקציב המועדון יעמוד על 7.5 מיליון שקל והיא תוכל להשתתף ביול"ב קאפ.

אחרי שהחלום על הכניסה למפעל היוקרתי נגנז, נראה כי התקציב המיועד ירד מעט ויעמוד על סכום של בין 5.5 ל-6 מיליון שקל. "להגיד שהתקציב יהיה 7.5 מיליון זה היה נכון אם היינו נכנסים ליול"ב", אומר גורם בקבוצה, "אנחנו נעמוד על תקציב שיאפשר למאמן לבנות קבוצה טובה". איזה מזל שאשקלון לא נכנסה ליול"ב ותוכל לחסוך כמה שקלים.

האם בעקבות ההצלחה של הכדורסל נוספו ספונסרים?

התמיכה הראשית של אשקלון הייתה בעונה שעברה ותהיה גם העונה מצידה של חברת "אלדן". השינוי המהותי בתמיכה יהיה בסכום הכסף שתעביר החברה לקבוצה, סכום שצפוי לגדול בכ-250 עד 300 אלף דולר.

"השותפות בין אשקלון ל"אלדן", זה דבר מבורך ואנחנו רק יכולים לשמוח שבחברה ממשיכים איתנו לשנה נוספת", מאשר גורם באשקלון. ביחד עם התמיכה של עיריית אשקלון בעיר שנמצאת בצל הגראדים, אפשר להצדיע ל"אלדן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

האם קיימת המשכיות של הסגל?

קיימת המשכיות יחסית. שלושת השחקנים שעשו את השינוי המהותי ביותר באשקלון במהלך העונה היו יובל נעימי, סטיב בארט ג'וניור וכריס מאסי. בעוד שהראשון והאחרון לא ישארו באשקלון באופן ודאי, נעשים מאמצים על מנת להשאיר את בארט ג'וניור באשקלון. שחקן נוסף שלא ימשיך באשקלון הוא מושון יעקוסי שחתם בנהריה.

בקבוצה עושים מאמצים על מנת להשאיר עוד ארבעה מכוכבי העונה שעברה: יריב יצקן, דרור דוידי ווקורי קאר, כך שהמטרה היא ליצור המשכיות, אך רק בעוד כמה שבועות נוכל לדעת עד כמה היא הצליחה. בינתיים אור איתן, שכבר היה באשקלון לפני שנתיים, חתם לשנתיים בקבוצה, שזה מראה על ראייה לעתיד.

האם בעקבות העונה הטובה תקבל הקבוצה יותר כסף מהטלוויזיה?

באשקלון היה חלום להכנס ליול"ב קאפ, לפחות לשלב המוקדמות. במידה והקבוצה הייתה מגיעה למוקדמות היול"ב קאפ, היא הייתה עושה עונה אירופאית מכובדת, כשאופציה להכנסות נוספות מהטלוויזיה היו עולות.

בינתיים תיאלץ אשקלון להסתפק כמו רוב הקבוצות האחרות בליגה, ב-900 אלף שקל שהיא מקבלת ממנהלת הליגה.

האם באופן כללי, ההצלחה של הכדורסל הישראלי בעונה שעברה השפיעה על עירוני אשקלון?

כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully