וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים נוטים ללכת על רכז זר

6.7.2008 / 12:24

בקבוצה רוצים את מורן רוט, אך בשלב זה אין התקדמות במגעים עם השחקן. אחד המועמדים הוא טי ג'יי תומפסון מלה האבר הצרפתית

הפועל ירושלים מנסה להסתגל לתקציב הנמוך יחסיתל של הקבוצה, והדבר גורם לבעיות ניהוליות מסוימות בקבוצה. אחרי שבתחילת עונת המלפפונים ניהלה ירושלים מגעים עם מורן רוט, שבשלב זה לא הובילו לסיכום בים הצדדים, נוטים בקבוצה ללכת על אופציית הרכז הזר. בירושלים החלו לבדוק מועמדים לתפקיד, כששמו של טי ג'יי תומפסון (26, 1.78), שחקנה של לה האבר הצרפתית, עלה כמועמד לקבוצה. תומפסון קלע בעונה האחרונה 15.2 נקודות למשחק ומסר 6.1 אסיסטים למשחק בליגה הצרפתית. בירושלים בונים על רכז זר לצידו של יובל נעימי שימשיך בקבוצה. תומפסון חתם לאחרונה על חוזה לעונה נוספת בלה האבר, אך החוזה יכול להתבטל אם השחקן לא יקבל דרכון אירופאי עד לסוף חודש יולי.

חבר הנהלה בירושלים אישר את הידיעה על הבעיה: "החוק הרוסי יוצר מצב שקשה מאוד להחתים ישראלים והוא משיג את ההיפך ממה שהוא היה צריך להשיג. התקציב שלנו הוא לא גדול כמו בשנים קודמות, ולכן זה יוצר קצת תסכול גם בהנהלה וגם בצוות המקצועי. אנחנו בטוחים שנוכל להביא שחקן טוב מספיק".

שחקן נוסף שאיתו מתקיימים מגעים הוא עידו קוז'יקרו, שמחזיק בהצעה כספית גבוהה ממכבי חיפה. קוז'יקרו צפוי להחליט על עתידו בימים הקרובים ובירושלים מקווים כי השחקן יחזק את הקו הקדמי של הקבוצה. גיא פניני, שמחזיק בשתי הצעות כספיות גבוהות ממזרח אירופה, מעוניין לשחק בליגה הספרדית ולכן מעמדו עדיין לא ברור. בחוזהו של פניני יש אופציית יציאה לחו"ל עד ה-20 ביולי, ולאחר מכן לא יוכל לעזוב את הפועל ירושלים. בינתיים, ירושלים הודיעו כי עומאר סניד חתם באופן רישמי בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully