וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוביץ' על סף חתימה במכבי נתניה

לותר מתיאוס לחץ, והבלם צפוי לחתום בקבוצה על חוזה לשלוש שנים תמורת כ-120 אלף דולר לעונה. השחקנים יעברו קורס באנגלית

הבלם זאב חיימוביץ' על סף חתימה במכבי נתניה. בפגישה שנערכה היום (ראשון) בצהריים בין הצדדים נרשמה התקרבות גדולה בין הבלם לקבוצה. החתמתו הצפויה של חיימוביץ' באה בעקבות דרישתו החד משמעית של לותר מתיאוס לבלם במקומו של אבי סטרול (שעזב) ובעקבות היעדרותו הצפויה של גולן חרמון, שעבר ניתוח ועדיין לא ברור מתי יחזור לפעילות.

על פי ההסכם המסתמן, חיימוביץ' יחתום על חוזה לשלוש שנים, שמהלכן ישודרג חוזהו של השחקן. הבלם ישתכר 120 אלף דולר בעונה הראשונה (בנוסף לדירה ולרכב שיעמידו לרשותו המועדון), ושכרו יועלה מדי שנה. עדיין נותרו מספר נושאים פתוחים, אך הצדדים ימשיכו מחר בשיחות.

במהלך מחנה האימון שתקיים נתניה במלון "דן" בקיסריה, תקיים הקבוצה ביום שישי משחק אימון מול מכבי אחי נצרת. גם היום קיימה מכבי נתניה אימון בוקר, שנערך במזג אוויר חם ולח, במכון ווינגייט. מתיאוס המשיך לתרגל הרכבים ניסיוניים. לפני האימון הוא קיים, כהרגלו, אסיפת שחקנים קצרה שבמהלכה העביר ביקורת על תפקודם של מספר שחקנים. חוסר התקשורת עם מספר שחקנים, שאינם מבינים את השפה האנגלית, הביא את ראשי נתניה להרהר על קיום קורס אנגלית. העניין נשקל על ידי גורם בכיר בנתניה וכבר לאחר שיסתיימו שני מחנות האימון, יתקיים הקורס. הדבר נעשה ביוזמת ההנהלה ולא ביוזמת השחקנים.

במכבי נתניה בחרו במשרד הפרסום שמעוני פינקלשטין לטיפול בכל הפעילות שיווקית-תקשורתית של המועדון. במסגרת הטיפול, יינתנו שירותי ייעוץ אסטרטגי, בניית פעילויות שיווקיות ופרסומיות, ניהול המגע מול גורמי התקשורת הישראלית, ותמיכה בגיוס ספונסרים. החל מהיום, משפחת שטראובר הופכת לתושבת העיר נתניה. השוער, שמשמש כקפטן, שנעדר מהאימון באישורו של מתיאוס, עובר להתגורר בעיר.

עדכון ראשון: 13:30
עדכון אחרון: 16:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully