וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס קירוש צפוי להתמנות למאמן פורטוגל

עוזר מאמן מנצ'סטר יונייטד אמור לחתום לארבע שנים, בהן ירוויח 1.5 מיליון יורו לעונה. פולין תחפה על אוקראינה בהכנות ליורו 2012

קרלוס קירוש, עוזרו הנאמן של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד, צפוי להתמנות למאמן נבחרת פורטוגל ולהחליף בתפקיד את פיליפה סקולארי, שמונה למאמן צ'לסי.

קירוש, 55, שאימן בעבר גם את ריאל מדריד (03/04), עשוי לקבל מיונייטד העלאה של כחצי מיליון יורו למשכורתו השנתית בניסיון לשכנעו להישאר בשורות אלופת אירופה, אבל הדיווחים מפורטוגל טוענים בעקשנות כי הוא ימונה לנבחרת. ג'ילברטו מדאיל, יו"ר ההתאחדות הפורטוגלית, אמר: "אני אופטימי ואני מאמין שזה ייסגר בקרוב".

קירוש נחשב בעבר ליורשו של הטבעי של פרגוסון ביונייטד, אך לא קיבל ביטחונות מהמועדון כי אכן ימונה לתפקיד אם פרגי יפרוש. הוא אמור לחתום על חוזה לארבע שנים בנבחרת, בהן ירוויח 1.5 מיליון יורו לעונה.

עיירת הסקי הצרפתית טין תחנוך בקרוב אצטדיון מקומי על שם חלוצה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת צרפת, אריק קאנטונה, אבל בינתיים הכותרות ב"סאנדיי אקספרס" הבריטי מודיעות על כך שהצרפתי האקסצנטרי מועמד להחליף את קירוש בתפקיד עוזר המאמן. העיתון פרסם כי פרגוסון ישמח לצרף את קאנטונה, ומקורב לשחקן אמר כי "קאנטונה היה מעורב בסרטים וכדורגל חופים, אבל תמיד רצה לבנות קבוצה בצלמו והוא יודע שסר פרגוסון יעודד זאת". נו טוב, קאנטונה היה ידוע כפנטאזיסט גם על כר הדשא, וספק אם פרגי אכן ימנה אותו לתפקיד.

עוד באירופה (אלי שווידלר, "הארץ")

* פיליפ דגן, מגן שווייץ ודורטמונד, חתם בליברפול על חוזה לארבע עונות.

* גל אלברמן ערך אמש הופעת בכורה במדי בורוסיה מנשנגלדבאך, כששותף במשך 45 דקות בניצחון 0:4 על ורבורג.

* רומא תגיש בתוך יומיים הצעה רשמית לספרטק מוסקבה לגבי החלוץ רומן פאבליוצ'נקו. בחלוץ נבחרת רוסיה מעוניינות גם טוטנהאם ואייאקס.

* פיורנטינה מעוניינת בבלם אינטר ונבחרת ארגנטינה, ניקולאס בורדיסו, ובבלם לאציו, לוצ'יאנו דזאורי.

* יורו 2012. פולין הודיעה אתמול כי תוכל לספק לרשות הטורניר שישה איצטדיונים במקום ארבעה. זאת אם אוקראינה, שותפתה לאירוח הטורניר, לא תוכל להעמיד בזמן ארבעה איצטדיונים משלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully