וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלפס יוכל לשבור את שיאו של ספיץ בבריכה של בייג'ינג

האמריקאי ניצח ב-100 מ' פרפר, ויוכל לשבור את שיא מדליות הזהב באולימפיאדה אחת. טורס תהיה בסין, הולצר שברה את השיא ב-200 גב

יכול להיות שמייקל פלפס יעשה היסטוריה בבריכה של אולימפיאדת בייג'ינג. השחיין האמריקאי זכה הלילה (בין שבת לראשון) במקום הראשון של משחה גמר 100 מטר פרפר באליפות ארצות הברית, שהיא גם המבחנים לאולימפיאדה, בזמן של 50.89 שניות. בכך, הפנומן הוסיף לעצמו עוד משחה יחידים ויטול חלק בשמונה משחים בסין - 5 ביחידים ו-3 בשליחים. למה היסטוריה? תאורטית, פלפס יכול לשבור את שיאו של מרק ספיץ, העומד על 7 מדליות זהב באולימפיאדה אחת.

"ידעתי כמה מטרים לפני הסיום שאנצח במקצה הגמר", אמר פלפס בן ה-23, "יש כמה דברים קטנים שעלי לעבוד עליהם לפני האולימפיאדה. בסך הכל זה היה שבוע מוצלח, והתוצאות הן כפי שרציתי. אני נרגש ומוכן לאתגר הבא".

שיאו של ספיץ בסכנה, אך שחיין העבר היהודי בעיקר מפרגן: "אני חושב שלפלפס יש הזדמנות גדולה לשבור את השיא, אני מקווה שהוא ינצל את ההזדמנות, ואני שמח להיות זה שיעביר את השרביט".

14 אלף צופים באומאה, נברסקה, התרגשו לא רק מיכולתו של פלפס, אלא גם מניצחונה של דארה טורס במשחה הגמר של 100 מטר בסגנון חופשי. השחיינית בת ה-41 הגיעה ראשונה במקצה ועקב כך תופיע באוליפיאדה החמישית שלה.

הבריכה בנברסקה סיפקה הלילה עוד שיא עולם, כשאלופת העולם, מרגרט הולצר, עברה את המרחק במשחה ה-200 מטרים גב תוך 2:06.09 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully