וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוכי חתם בנהריה, יעקוסי גם שם

6.7.2008 / 12:00

שחקן עירוני אשקלון חתם בקבוצה של יעקב ג'ינו וישתף פעולה עם ניצן חנוכי שחתם גם כן בקבוצה. אלעד הופמן יחליף את חנוכי בבני השרון

פחות משבוע אחרי שהודיע על רצונו לעזוב את בני השרון, חתם ניצן חנוכי בעירוני נהריה. בין הצדדים התנהלו מגעים מתקדמים לאחרונה, והיום (ראשון) הקבוצה של יעקב ג'ינו הודיעה על החתמתו של השחקן הצעיר. בחנוכי היו מעוניינות גם הפועל ירושלים ועירוני רמת גן, אך ההחלטה של השחקן על הקו הצעיר שיוביל ג'ינו, שאימן את השחקן בעבר, הכריע את הכף לטובת נהריה. בכך השלימה הקבוצה מעין שרה את הקן האחורי שלה.

"אין ספק שמדובר לא קלה , לעזוב את הבית אחרי 3 שנים", אמר חנוכי, "צריך להמשיך הלאה ולהתפתח ואני מקווה לעשות זאת בנהריה, אנחנו יוצאים לדרך חדשה". על החיבור המחודש עם יעקב ג'ינו אמר השחקן: "היה לזה חלק נכבד בהחלטה. החיבור שלי עם ג'ינו הוא עוד מימי בני השרון והנבחרות, ואני מקווה להצליח איתו בשנית".

חנוכי, 21, הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי רעננה, וכשסיים גיל נוער לא מצא את מקומו בקבוצת הבוגרים של בני השרון. הוא שיחק בעונת 2004/5 במדי מכבי גבעת שמואל, מיעט לקבל הזדמנויות, ובעונה לאחר מכן, במדי בני השרון, כבר קיבל 19 דקות למשחק. העונה קלע חנוכי 6.8 נקודות למשחק והיה מהישראלים הבולטים של בני השרון, דבר שזיכה אותו בזימון לסגל הרחב של נבחרת ישראל, לראשונה בחייו.

שחקן נוסף שהצטרף לסגל שבונה ג'ינו בנהריה הוא מושון יעקוסי מעירוני אשקלון. אחרי יעקוסי חיזרו בשבועות האחרונים מספר קבוצות מהליגה הגרמנית והמקדונית, ובישראל עירוני רמת גן גיששה וגם אשקלון עשתה מאמצים על מנת להחתימו לעונה נוספת, אך בסופו של דבר חתם השחקן אמש (שבת) במדי נהריה לעונה אחת באמצעות סוכנו זאב גרוס.

יעקוסי, 27, גדל במכבי רעננה, אך אחרי שנתיים בקבוצה הבוגרת החל לנדוד בליגה השנייה. אחרי עונה אחת טובה במדי אליצור קרית אתא הגיע יעקוסי למכללת פורדהאם, שם שיחק שלוש שנים וחזר משם שחקן שונה לגמרי. בעונת 2005/6 חזר לישראל וחתם במדי הפועל תל אביב של אפי בירנבוים. אחרי עונה אחת בלבד במדי הפועל עבר לעירוני אשקלון ושיחק שם בשנתיים האחרונות. העונה תרם יעקוסי 5.3 נקודות ו-4.2 ריבאונד למשחק באשקלון, כאשר משחק השיא שלו היה נגד מכבי תל אביב בסיבוב השלישי אז קלע 17 נקודות והוריד 13 ריבאונדים.

אלעד הופמן יחליף את חנוכי בבני השרון

בני השרון החתימה אתמול את אלעד הופמן לארבע שנים. הופמן, גארד בן 23 (1.90), יחליף בבני השרון את ניצן חנוכי שהודיע לראשי הקבוצה כי אין בכוונתו להמשיך בקבוצה בעקבות החתמת אורי יצחקי. הופמן הוא גארד אשר נבחר לפני שנתיים כשחקן המשתפר של העונה בליגה הלאומית. העונה הוא כבר היה מהישראלים הבולטים בליגה ואף זכה לזימון לנבחרת העתודה במהלכה. הופמן עזר לאליצור יבנה לסיים במקום החמישי בליגה ולהעפיל לפלייאוף בעונתה הראשונה בליגה, השחקן העמיד ממוצעים של 16.0 נק', 4.4 ריב', 2.9 אס', 1.8 חט', ב-32 דקות משחק. זוהי תהיה הקדנציה השנייה של השחקן בליגת העל, לאחר שבעונת 2003/04 לא זכה לקבל הרבה דקות משחק במדי גליל עליון.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס אמר: "משהבנו שניצן חנוכי מעדיף לעזוב ולשחק בקבוצה שבה הוא יוכל לקבל יותר דקות משחק, היה ברור לנו שמה שאנחנו צריכים זה שחקן צעיר עם ניסיון מסוים, שלא יפחד להילחם על דקות המשחק ויוכל לתת לנו אנרגיות והתלהבות כשהוא יעלה מהספסל. הופמן מתאים לנו כמו כפפה ליד למה שאנחנו צריכים, הוא צעיר, הוא לא מפחד להיאבק על דקות המשחק שלו, ומעל הכל הוא שחקן מאוד מוכשר שאנחנו מאמינים שבדומה לשחקנים כדוגמת גוני יזרעלי, מורן רוט ואחרים, הוא יכול לעשות את המעבר מהליגה הלאומית לליגת העל בהצלחה גדולה. הופמן, כמו בן רייס, חתם ל4 שנים, ואנחנו מאמינים ששניהם יכולים להוות חלק מהווה והעתיד של המועדון".

עדכון ראשון 5.7.08 20:48
עדכון אחרון 6.7.08 12:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully