וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התפקיד הראשון שלי הוא אחות גדולה"

ונוס וויליאמס צהלה לאחר זכייתה החמישית בווימבלדון, ומיהרה לנחם את אחותה סרינה, שאמרה: "אני מאושרת שלפחות אחת מאיתנו זכתה"

המרגש המרכזי בווימבלדון אירח היום (שבת) למפגש משפחתי את שתי האחיות למשפחת וויליאמס, שעשו את כל הדרך לגמר הטורניר היוקרתי בו נאלצו לפגוש זו את זו. בסיום היתה זו ונוס שחגגה ניצחון 5:7, 4:6 ותואר חמישי בווימבלדון בקריירה המפוארת שלה. סרינה, שניצחה את אחותה הגדולה באותו המעמד ב-2002 וב-2003, שיחקה טוב לפרקים אבל כשלה ברגעי ההכרעה של שתי המערכות, והסתפקה בסגנות.

ונוס התקשתה להסתיר את התלהבותה בסיום. "אני לא מאמינה שזו הזכייה החמישית שלי כאן", אמרה. "הפעם הרביעית בשנה שעברה היתה מדהימה, וזאתי כבר מונומנטלית. סרינה שיחקה נהדר, והיה לי מבחן אמיתי. הרוח השתוללה לגמרי והפריעה לשתינו".

ונוס הקפידה להבהיר גם את הקושי שבניצחון על אחותה הקטנה: "התפקיד הראשון שלי הוא להיות אחות גדולה, ואני לוקחת אותו ברצינות. לסרינה מגיע תואר בטורניר הזה, ואני מאוד רוצה לזכות איתה בזוגות כדי שגם לה יהיה תואר".

סרינה המאוכזבת קיבלה את ההפסד בצורה קשה בצורה אופיינית, אך ניכר שזהות המנצחת גרמה לה להצליח להסתיר את מצב רוחה העגום: "היא היתה קצת יותר טובה ממני היום, והמשחק לא התנהל כמו שתכננתי", אמרה בסיום. "אני מאושרת שלפחות אחת מאיתנו זכתה בתואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully