וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארבורי יסיים את דרכו בניקס

עיתון הניו יורק טיימס מדווח כי הקבוצה מהתפוח הגדול לא בונה על רכזה הבעייתי. כריס דיוהון סיכם ויהיה ההחתמה הראשונה של ד'אנטוני

עיתון הניו יורק טיימס מדווח כי הגארד של ניו יורק ניקס, סטפון מארבורי, קרוב מאוד לסיים את הקריירה שלו בקבוצה מהתפוח הגדול.

מארבורי לא ישוב לקבוצה בעונה הבאה, כך נמסר על ידי אנשים המקורבים למאמנה החדש של ניו יורק, מייק ד'אנטוני, ולג'נרל מנג'ר הטרי, דוני וולש. אותו מקור סיפר כי בקבוצה מתלבטים מה לעשות עם הרכז הבעייתי, האם למכור אותו או להעבירו בטרייד. מה שכן, אל תגלו למארבורי, כי הוא בעצמו עדיין לא יודע. כך לפי אותו מקור שמסר כי הקבוצה עדיין לא הודיעה לו.

מארבורי כנראה ילך, מי שבטוח מגיע לתפוח הגדול הוא כריס דיוהון. דיוהון היה רכז מחליף של קירק היינריך בשיקגו, והיה מאוד מוערך על ידי חבריו לקבוצה, שאפילו חשבו שהוא צריך לפתוח. כעת תהיה לו הזדמנות להוכיח את יכולותיו בשיטת הריצה של ד'אנטוני. "אני מאוד נרגש", אמר דיוהון. "אני כבר מחכה להתחיל לעבוד עם הניקס. זה מעמד גדול ומחייב לשחק בניו יורק. זה דבר שכל שחקן ב-NBA היה רוצה".

דיוהון העדיף את הניקס על פניה של אורלנדו מג'יק, שגם עימה ניהל מגעים. סוכנו של השחקן טען כי הוא השיג סיכום בעל פה למשך כשנתיים עם הניקס. זוהי ההחתמה הראשונה של ד'אנטוני בקבוצה (כזכור, עד התשעה ביולי מותר לסכם רק בעל פה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully