וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון יילחם על מקומו בליברפול

הקשר אמר לבניטז שהוא נחוש להישאר באנפילד. קראוץ' יעבור לפורטסמות תמורת 10 מיליון ליש"ט. רונאלדו יעבור ניתוח ויושבת ל-6 שבועות

יוסי בניון, קשרה של ליברפול ששמו נקשר במהלך הקיץ לקבוצות לא מעטות, חיסל את הסיכוי לעבור לאייאקס. הקשר הבהיר למנג'ר רפא בניטז כי הוא מתכוון להילחם על מקומו בהרכב הקבוצה בעונה הבאה וכי אין בכוונתו לעזוב.

חרף העובדה שאייאקס, בה עשה בניון בצעירותו קילומטראז' קצר, קיבלה אישור מליברפול לנהל משא ומתן עם הישראלי, הרי שהוא נחוש בדעתו להישאר באנפילד. בבניון הביעו התעניינות גם טוטנהאם ופורטסמות.

שמו של בניון עלה ביחד עם החלוץ פטר קראוץ' לעבור בצוותא. כעת נראה כי דרכיהם של השניים ייפרדו אם אכן בניון יישאר בליברפול, שכן האנגלי השלים כמעט סופית את מעברו לקבוצה של הארי רדנאפ. פומפי תזכה בשירותיו של החלוץ, לאחר שתעביר לאדומים סכום של כ-10 מיליון ליש"ט.

קראוץ' הצהיר לא פעם כי הוא שוקל מעבר לפראטון פארק בלבד, למרות ההתעניינות והצעה נדיבה שהציעה טוטנהאם. ביום שני יובא ההסכם בין ליברפול ופורטסמות להתאחדות הכדורגל האנגלית שתאשר את המעבר. קראוץ' יצטרף בכך לחבורה של ארבעה שחקנים החברים בסגל נבחרת אנגליה, דייויד ג'יימס, ג'רמיין דפו, גלן ג'ונסון ודייויד נוג'נט.

בכסף שתקבל ליברפול עבור החלוץ הגמלוני תנסה הקבוצה להנחית באנפילד את גארת בארי מאסטון וילה, כשגם חלוצה של טוטנהאם, רובי קין, נמצא על הכוונת של האדומים, שמוכנים להשקיע בו סכום לא מבוטל של כ-20 מיליון ליש"ט.

רונאלדו יעבור ניתוח ויושבת ל-6 שבועות

כריסטיאנו רונאלדו לא יורד לרגע מהכותרות. זה קורה לאחרונה בדרך כלל בהקשר המעבר האפשרי ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד, אבל כעת מגיעות בשורות פחות טובות מכיוונו של הקשר הפורטוגלי.

רונאלדו צפוי לעבור ניתוח בקרסולו בתחילת השבוע, לאחר שמומחה בדק אותו. הקשר עשוי להיות מושבת לכשישה שבועות ולא יוכל חלק בפתיחת העונה של הקבוצה בה ישחק, בין אם זו תהיה האלופה האנגלית או האלופה הספרדית.

רונאלדו, שלא יצא למסעה של קבוצתו בדרום אפריקה, חשף כי הוא שיחק זמן לא קצר עם כאבים, אבל חש שהוא לא יכול להסתיר עוד את הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully