וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לעתודה על רוסיה במשחק הכנה

4.7.2008 / 22:31

שחקניו של בית הלחמי השיגו ניצחון נאה בטורניר באיטליה 66:79 על רוסיה. עודד ברנדווין בלט עם 18 נקודות. בשבת הם יפגשו את גרמניה

נבחרת העתודה של אריאל בית הלחמי שוהה בימים אלו בטורניר הכנה באיטליה לקראת אליפות אירופה שתיערך בחודש אוגוסט בריגה. הנבחרת תקיים שלושה משחקי אימון. בראשון מביניהם שנערך הערב (שישי) ניצחה ישראל בצורה משכנעת 66:79 את נבחרת רוסיה, הנחשבת לאחת הפייבוריטיות באליפות אירופה. אחרי מחצית ראשונה צמודה שבסיומה הוליכה ישראל 37:38, ייצרו חניכיו של בית הלחמי בריחה במחצית השניה כל הדרך לניצחון.

לישראל קלעו: עודד ברנדווין 18, גל מקל 14, רביב פיטשון ושון דניאל 10 כל אחד, ערן אסנטי 7, אחיעד בוקרא 6, אור ברנר 4, יחזקאל סקוורר ואנטון שוטבין 3 כל אחד, אלירן סיוון ואייל סולומוביץ' 2 כל אחד. הנבחרת תשחק ביום שבת מול גרמניה, ביום ראשון מול איטליה. ביום שני היא תשוב לישראל.

מסגל הנבחרת, שמנה בתחילת האימונים 18 שחקנים, נופה מתן סונגו שחקן הפועל גליל עליון. מהנסיעה לטורניר באיטליה נופו יבגני ליוטרין, חן גונשור וטל רונן והם יחזרו להתאמן עם הנבחרת אחרי הטורניר. עומרי כספי, שהיה אמור להיות הכוכב הגדול של הנבחרת, ישחק הקיץ עם הנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully