וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לשרוד בשקט

4.7.2008 / 16:15

האם הכדורסל באמת חזר לפרוח, והביא איתו משאבים חדשים לקבוצות? בפרק 5 פוגשים את ר"ג, שסומכת משום מה על הנוסחה מהעונה שעברה

דיברו על מהפכה, הבטיחו שינויים, אמרו שהכדורסל פורח. סיפרו מעשיות על ספונסרים חדשים, על הכנסות מהטלוויזיה, על רוח חדשה, אבל בינתיים, לצערנו, זה לא נראה ככה. נכון, העונה שעברה הייתה נהדרת, חולון זכתה באליפות מרגשת, הכדורסל היה הענף הכי מלהיב, אבל איפה ההמשכיות? אור שקדי מנסה לברר: האומנם הכדורסל הישראלי בפריחה? ובפרק החמישי עירוני רמת גן, אחת מהפתעות העונה שעברה, סמל לתחיית המתים שראינו. האם משהו נשאר מזה גם בקיץ שאחרי?

האם התקציב צפוי לגדול בעקבות עונת הכדורסל המוצלחת?

לא. מאז שחזרה לליגת העל בעונת 2005/6, ביססה לעצמה רמת גן את מעמד הקבוצה שרק רוצה לשרוד וטוב לה עם הבינוניות. בעונה שעברה, עם תקציב נמוך של 4.5 מיליון שקל, בנה רובי בלינקו חבורה שלא נפלה מהפועל ירושלים או מעירוני נהריה, עונה שקשה להאמין כי קבוצה בעלת תקציב כזה תוכל תשחזר. אחרי עונה כזאת אפשר היה לצפות אולי מהמועדון להעמיד תקציב גדול יותר ואולי גם להילחם על מקום בצמרת, אבל זהו שלא. "התקציב שלנו יישאר באותו סדר גודל", מצהיר היושב ראש בני ברנר. האמת שברנר צודק. מדוע לנסות לאיים על צמרת הכדורסל הישראלי, אם אפשר לנסות להפתיע בקטן. נכון, ברוב המקרים זה לא הצליח, רמת גן לא שרדה, אבל לא עדיף להיאחז שבמה שקרה בעונה האחרונה?

האם נוספו לקבוצה ספונסרים?

הספונסר הראשי שהולך עם רמת גן הוא "כפר המכבייה", שמספק לקבוצה של ברנר תזרים מכובד. על מנת להפוך לקבוצה שבאמת מסוגלת לעשות משהו בליגה, ברמת גן עושים מאמצים כדי לגייס ספונסרים נוספים, בינתיים לשווא. "אני במגעים עם ספונסר גדול שיכול לשדרג אותנו מאוד", מגלה ברנר. "אם הוא אכן יגיע, והשיחות הן רציניות, התקציב שלנו יגדל משמעותית". אגב הבטחות, ברנר כבר בנה על ספונסר כשנרשם ליורוקאפ, אך כשהספונסר קצת נלחץ ולא הראה סימנים של רצינות, היו"ר נאלץ לעצור את הרישום. אז מה יהיה עם המגעים החדשים? נחכה ונראה, האם רמת גן תצא מהאפרוריות שלה, או שמא תישאר קבוצה סימפטית כמו הספונסר הראשי שלה, כפר המכבייה.

האם קיימת המשכיות של הסגל?

כאמור, רובי בלינקו בנה בגרוש וחצי קבוצה שהוא יכול היה להתגאות בה. הכל היה טוב ויפה, עד אחרי הפריצה של אותם שחקנים אלמונים. הנאמנות שלהם נעלמה מהר מאוד. ניר כהן ואלישי כדיר הצפינו לגליל, בראיין טולברט עזב לאודסה ושמוליק ברנר מחוזר על ידי מכבי חיפה ואשקלון. ברמת גן לפחות למדו את הלקח, והחתימו שני צעירים עם עתיד גדול, שון דניאל וחן זיגדון, על חוזה ארוך טווח. המטרה היא שהם יובילו את הקבוצה ביחד עם אור ברנר הצעיר. ככה ברמת גן מתכוונים לשרוד.

האם ייכנס יותר כסף מהטלוויזיה בעונה הקרובה?

הויתור על היורוקאפ, מפעל שלא שודר בשנים האחרונות בארץ, גרם לרמת גן יותר רווח מאשר הפסד. שקל אחד לא תכננו ששת ערוצי הספורט לשלם על שידורי הקבוצה הסימפטית, ועם כמות הכרטיסים שהקבוצה מוכרת, עדיף היה לוותר על המפעל. כמעט כמו כולן, רמת גן תיאלץ להסתדר עם 900 אלף שקל שהיא מקבלת כחברה במנהלת הליגה.

שורה תחתונה: האם ההצלחה של הכדורסל הישראלי בעונה שעברה השפיעה על עירוני רמת גן?

לא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully