וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש גומז חתם ברמת גן

4.7.2008 / 20:05

שחקנה של בית"ר בנימינה חתם לשנתיים בקבוצה של רובי בלינקו. אילן ברקוביץ' נמצא על סף חתימה וגם ניצן חנוכי על הכוונת

עירוני רמת גן החתימה הערב (שישי) שחקן זר ראשון לעונה הקרובה כשחתמה על חוזה לשנתיים עם ג'וש גומז (1.93 מ'). השחקן ששיחק בעונה החולפת בבית"ר בנימינה, ניהל מגעים עם הקבוצה בשבוע האחרון, סגר את תנאיו וכאמור הערב חתם. גומז הגיע לבנימינה קצת לפני סוף מועד ההעברות והיה מהשחקנים הבולטים במדי הקבוצה, שניצלה מירידה רק לפני סיום העונה, כשקלע 27.2 נקודות והוריד 6.6 ריבאונדים למשחק.

גומז בן ה-24 הוא יליד קולורדו, אך מחזיק גם באזרחות של איי קייפ ורדה ומשחק בנבחרת המקומית. הוא בוגר מכללת איסטרן אילנוי משנת 2006, וקלע בממוצע בשנתיים שבילה במכללות 16 נקודות והוריד 3 ריבאונדים למשחק. הוא הגיע לבנימינה אחרי שפתח את העונה במדי הקבוצה הפולנית קוזקלין מהליגה הראשונה בפולין. מי שהחליף את גומז בקבוצה הפולנית הוא פיל גוס, שחקנה של עירוני אשקלון בתחילת העונה.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף לרמת גן הוא אילן ברקוביץ', ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל באר שבע מהלאומית, ונמצא על סף סיכום בקבוצה. למרות הפרסומים כי ברקוביץ' כבר חתם בקבוצה, הכחיש את הידיעה היו"ר בני ברנר והוסיף: "יש מגעים מתקדמים עם אילן ברקוביץ', אך הוא עוד לא חתם, יש דברים לא סגורים". בברקוביץ' התעניינה גם הפועל חולון, בה שיחק בעונת 2005/6, אך ככל הנראה הוא יחתום ברמת גן.

ברקוביץ' בן ה-34, גדל בהפועל נהריה, לפני שהקבוצה הגיעה לידי העירייה. עד עונת 2001/2 הוא לא קיבל הזדמנות אמיתית, אך באותה עונה הוא הגיע לגליל עליון ובעונה שלאחר מכן אף זכה בתואר השחקן השישי הטוב בליגת העל. אחרי עונה טובה מבחינה אישית, אך מאכזבת מבחינה קבוצתית במ.כ חיפה, עבר להפועל תל אביב בה לא בא לידי ביטוי. בעונת 2005/6 הוא היה בין השחקנים הטובים בעלייה של הפועל חולון לליגת העל. אחרי עונה אחת עבר להפועל באר שבע שם שיחק בשנתיים האחרונות. בעונה האחרונה במדי באר שבע קלע 13.3 נקודות ומסר 7.5 אסיסטים למשחק.

ברמת גן ממשיכים לחפש שחקנים ישראלים אחרי העזיבה של אלישי כדיר, ניר כהן, אורי יצחקי, וככל הנראה גם של שמוליק ברנר. ניצן חנוכי הוזכר כמועמד לקבוצה וברמת גן רואים בו כשחקן מוביל אפשרי, מה שהוא לא היה בבני השרון. שחקן ישראלי נוסף שמועמד לקבוצה הוא ליאור חכמון מאליצור נתניה. בקבוצה חתומים הצעירים חן זיגדון, שון דניאל ואור ברנר. ברמת גן עושים מאמצים על מנת להחזיר את בראיין טולברט שהחזיק בחוזה בקבוצה וחתם באודסה האוקראינית. בנט דיוויס צפוי להמשיך גם בעונה הבאה, לצידו של גומז שחתם הערב.

פרסום ראשון: 4/7 15:50
עדכון אחרון: 4/7 20:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully