וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ פרגוואי הצעירה למבחנים במכבי ת"א

רוברטו סאנצ'ז הוצע לצהובים, שביקשו להתרשם ממנו, ואם ירשים הוא יושאל לקבוצה אחרת. ראשי המועדון ייפגשו עם יבריץ' בשבוע הבא

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן לעונה הקרובה, אבל לא רק: חלוץ נבחרת פראגוואי הצעירה, רוברטו סאנצ'ס, הוצע השבוע למכבי תל אביב והוא צפוי להגיע בימים הקרובים להתרשמות במועדון. סאנצ'ס (21) הוא שחקן חופשי, כשבמידה והוא ירשים את הצוות המקצועי, כרטיסו יירכש והוא יושאל לקבוצה אחרת כשהשקעה עתידית לטווח ארוך.

גורם במכבי תל אביב אישר הבוקר (שישי) את הפרטים ואמר: "השחקן הוצע לנו על ידי סוכן שחקנים דרום אמריקאי והוא צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה בשבוע הבא". בשבוע הבא צפויים גם ראשי הקבוצה להיפגש עם השוער דרגוסלאב יבריץ', שביקש לשדרג את שכרו.

גורם בכיר בקבוצה אמר: "יבריץ' דורש העלאה וזה לגיטימי. אנחנו הסכמנו להעלות את שכרו וכרגע הויכוח הוא על גובה ההעלאה. אנחנו מכוסים מבחינה פורמלית, שכן הודענו לו שאנחנו מממשים את האופציה עליו והוא גם חתום על חוזה לעונה הבאה. כמובן שאם לא נגיע להסכמות נצטרך לחפש תחליפים והעדיפות תהיה לשוער ישראלי, מה שיפנה מקום לזר נוסף".

מי שהוזכר כמועמד להגיע לקבוצה במקומו של יבריץ' הוא אוהד כהן, שביקש השבוע להשתחרר מקבוצתו מכבי פתח תקוה. בשלב זה לא נעשתה פנייה רשמית לכהן אולם הועברו לו מסרים שהוא מבוקש מאוד בקרית שלום. גורמים בהנהלת הקבוצה העריכו היום כי המשא ומתן עם יבריץ' יסתיים בהצלחה אולם הם לא פוסלים את הגעתו של אוהד כהן לקבוצה במקומו.

שחקניו של רן בן שמעון קיבלו יומיים חופשיים ויחזרו להתאמן ביום ראשון. הצהובים ימריאו ב-17 ביולי למחנה אימון במירלו שבהולנד, במהלכו יקיימו משחקי אימון מול ונלו ודן בוס ההולנדיות, אנקרספור הטורקית ומול קבוצת וירן סדנסקי הבולגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully