וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט יעבור ניתוח ויחמיץ את פתיחת העונה

קשר בני יהודה, שסובל מבקע בשרירי הבטן, צפוי להיעדר חודשיים וייעדר ממחנה האימונים. אלירן עטר שהחלים מפציעתו חזר להתאמן

קשר בני יהודה, אסי בלדוט, סובל מבקע בשרירי הבטן וייאלץ לעבור ניתוח לטיפול בפציעה. בלדוט צפוי להיעדר כחודשיים מהמגרשים וכבר עתה ברור שהוא יחמיץ את מחנה האימון של הזהובים באמצע חודש יולי בהולנד, כמו גם את מחזורי הפתיחה בגביע הטוטו ואולי אף את פתיחת הליגה.

הבוקר (שישי) עבר בלדוט בדיקה בבית החולים איכילוב אצל דוקטור דוד אלג'ם, ובה אומתו החששות ואובחן כי הוא סובל מבקע שגרם לו לכאבים עזים ומנע ממנו להתאמן בחופשיות. מדובר בפציעה טורדנית ממנה סבל הקפטן גם בעונה שעברה. בלדוט קיווה שהמנוחה בפגרת הקיץ תעזור לו להתגבר על הפציעה גם ללא ניתוח, אולם כבר באימוני פתיחת העונה הוא חש כאבים חזקים ונאלץ להחמיץ השבוע מספר אימונים בגלל הפציעה.

הבוקר אמר בלדוט: "זה מבאס מאוד אבל אין לי ברירה. חשבתי שאוכל להתגבר על הפציעה באמצעות המנוחה בקיץ אבל הכאבים גמרו אותי. בעונה שעברה שיחקתי עם זריקות וכדורים ואני לא רוצה לעשות נזק לבריאות שלי. לצערי אחמיץ את מחנה האימונים של הקבוצה אבל חשוב לי שהפציעה תעבור ואני מקווה שאחרי הניתוח ותקופת ההתאוששות הכל יסתדר. אני מעריך שאהיה כשיר לקראת פתיחת הליגה אבל זה תלוי בקצב ההחלמה".

מי שחזר לאימונים לאחר פציעה הוא החלוץ אלירן עטר, שהחלים כמעט לחלוטין מהקרע בכף רגלו. עטר, שהחמיץ את סיום העונה שעברה, חזר השבוע לאימוני ריצה קלים והוא צפוי להיות כשיר למשחקי פתיחת העונה.

שי חדד, מגן שמאלי מבית"ר ירושלים, נמצא על הכוונת של הזהובים והוא צפוי להצטרף אל הקבוצה בשבוע הבא. המאמן גיא לוזון קיבל החלטה שעוז ראלי יתופקד גם העונה כמגן שמאלי כאשר כפיר אדרי וגם חדד, במידה ויוחתם, יהיו ממלאי המקום בעמדה זו. הקשר שי ניסים, ששיחק בעונה שעברה במ.ס. אשדוד וכרטיסו שייך לבית"ר ירושלים, סיכם את פרטיו הכספיים וילבש העונה את המדים הזהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully