וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה חוזרת לחזר אחרי אדבאיור

הגארדיאן מדווח שהקטלונים יעלו את ההצעה על הכוכב הטוגולזי של ארסנל ל-30 מיליון ליש"ט. גווארדיולה מבהיר: "קרקיץ' יהיה שחקן מפתח"

כבר היה נראה שברצלונה הרימה ידיים בכל מה שקשור לעסקת העברתו של עמנואל אדבאיור אליה, אך בימים האחרונים נראה שלא הכל סגור. אחרי שהקטלונים הציעו 24 מיליון ליש"ט והתקבלו בשלילה בארסנל, הגארדיאן מפרסם שברצלונה תעלה את ההצעה שלה, כך שתעמוד כעת על 30 מיליון.

כזכור, גם מילאן חיזרה אחרי הכוכב הטוגולזי, אך נראה שהיא ירדה מהמירוץ אחרי שסירבה לשלם עליו 35 מיליון. מהדיווחים שמגיעים מאנגליה מתברר כי הקבוצה מצפון לונדון תעדיף לשחרר את אדבאיור, שכן השחקן דרש העלאה משמעותית במשכורתו, צעד שארסנל סירבה לו.

בכל מקרה, נראה שכל מהלך שייצא לפועל לא יקרה עד שארסן ונגר ימצא מחליף הולם לאדבאיור. השם החם שעלה הוא חלוצה של בלקבורן, רוקה סנטה קרוז, שכרגע נחשב למועמד המועדף.

גווארדיולה בונה על קרקיץ'

פפ גווארדיולה מתחיל לעשות סדר בברצלונה, ואם צריך אז יש כאלה שהולכים לקבל ממנו קרדיט. אחד כזה הוא בוז'אן קרקיץ', שהמאמן הולך לבנות סביבו את הקבוצה.

כזכור, העונה שעברה הייתה עונת הבכורה של הכוכב במדי הקבוצה הבוגרת, אחרי שטיפס אליה מברצלונה ב'. מהר מאוד הראה הספרדי מדוע הוא ראוי להיות בהרכב של פרנק רייקארד, וכעת נראה שגווארדיולה יהיה זה שיגזור את הקופון עליו.

"הייתה לו עונה מצוינת", אמר גווארדיולה על הכוכב הצעיר שלו. "הוא סיים עונה טובה מאוד בשנה לא קלה שבה הנסיבות השפיעו על כל הקבוצה". על הכוונות לגביו העונה, הוסיף: "הוא יהיה שחקן מפתח, אבל כל אחד צריך לזכור בן כמה הוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully