וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי חולון: "נשמח לכל תרומה שתועבר"

4.7.2008 / 11:16

ארקדי גאידמק הבטיח סיוע לקבוצה, אך מכתב ההצהרה עדיין לא הגיע לאנשי הקבוצה, "מיליון שקל בהחלט יעזרו". עדי פרג מועמד לחזור לקבוצה

אנשי הפועל חולון התעוררו הבוקר (שישי) והופתעו לגלות בראיון שנתן בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק ל"ידיעות אחרונות" כי הוא עומד לשלוח מכתב לקבוצה שמצהיר כי יתרום מיליון שקל לקבוצה, "אתרום מיליון שקל לצדקה למען הציבור והקבוצה, בלי לקבל כל תמורה או שותפות", אמר גאידמק בראיון. כזכור, אוהדי חולון פנו לגאידמק דרך עוזרו, יוסי מילשטיין, על מנת שיתרום לקבוצה שנקלעה לקשיים כלכליים בעקבות עזיבתו של מיקי דורסמן. גאידמק הפסיק באמצע העונה שעברה את התמיכה בהפועל ירושלים, שמנסה מאז לחפש מקורות מימון אחרים.

"המכתב עוד לא הגיע אלינו", אמרו הבוקר אנשי חולון, "גם לא הגיע אלינו המיליון שקל המדוברים. אנחנו מאוד נשמח לכל תרומה שתועבר, במיוחד אם מדובר באמת כתרומה. מיליון שקל זה סכום שיעזור להפועל חולון להיות קבוצה לגיטימית בליגת העל ויזרז את ההכנות לקראת העונה הבאה".

שלשום נחת בארץ הבעלים הקודמים של הקבוצה מיקי דורסמן, שקיצר את חופשתו בחו"ל. דורסמן ישב אמש עם אנשי בני השרון שבוחנים אפשרות למנותו למאמן הקבוצה. אם זאת בבני השרון כבר הבהירו כי הצעד לא יעשה לפני השבוע הבא. גורמים במנהלת הליגה רמזו כי על מנת שדורסמן יוכל לאמן את בני השרון, הוא יצטרך להוכיח שאין יותר קשר בינו לבין הפועל חולון, כי אחרת לא יתכן מצב שאיש עסקים תומך בקבוצה אחת ומאמן קבוצה שנייה.

מנכ"ל חולון טובי שוורץ צפוי לנחות בימים הקרובים בארץ ולהתחיל בעבודה ביחד עם המאמן דני פרנקו. אחד השמות שכבר עלו לחיזוק הקבוצה הוא השחקן עדי פרג שהיה שותף לשתי העליות של חולון. פרג שהיה מהגורמים הבולטים לעלייתה של מכבי חיפה בעונה שעברה, אהוב מאוד בחולון ועשוי להיות אחד השחקנים החשובים במערך של פרנקו. בחיפה אמרו הבוקר כי במידה ופרג ירצה להמשיך בקבוצה, הם יקלטו אותו בשמחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully