וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקר ובארט ג'וניור ישחקו בממפיס

4.7.2008 / 10:57

שחקן הפועל חולון וחברו מאשקלון יככבו ביחד בליגת הקיץ בלאס וגאס. אלטון בראון בדנבר, אביקווה בפיניקס וביינום ישחק בדטרויט

ליגת הקיץ בלאס וגאס מושכת אליה בכל שנה עשרות מאמנים ברחבי אירופה וגם מאמנים מליגת העל שבאים לחפש אחרי הכישרון הגדול הבא שלא מצליח להכנס לנ.ב.א. אחרי שבשנים האחרונות ליאור אליהו היה בסגל של יוסטון, השנה ויתרה הקבוצה על שירותיו, ולכן אין נציג ישראלי בליגת הקיץ. למרות המחסור בנציגים ישראלים, שחקנים אמריקאיים ששיחקו בליגה אינם חסרים.

הקבוצה הישראלית ביותר תהיה ממפיס גריזליז, שבמדיה ישחקו סטיב בארט ג'וניור מעירוני אשקלון ופי ג'יי טאקר מהפועל חולון. ביחד עם השניים יככבו או ג'יי מאיו, אחד מככובי המכללות שנבחר בדראפט האחרון במקום השלישי בדראפט האחרון והקטור רומרו, שחקנה של סיינה בעונה האחרונה ואקס רמת השרון. במדי דנבר, יככב עוד שחקן של חולון, אלטון בראון.

וויל ביינום, שחקנה של מכבי תל אביב בעונה שעברה, ישחק בליגת הקיץ בדטרויט, במטרה לחזור ל-NBA. ביחד עם ביינום יככב במדי דטרויט אלכס אקר, ששיחק בעבר בפיסטונס ובעונה שעברה שיחק במדי ברצלונה. תמאר סליי יהיה בין השחקנים המובילים של גולדן סטייט כשלצידו יככב מרקו בלינלי האיטלקי. במדי פיניקס ניתן למצוא את אקינה אביקווה, שחקנה של הפועל גלבוע/עפולה עד לאמצע העונה שעברה. וויל סולומון עשוי להכנס לסגל של וושינגטון, שעוד לא פירסמה את הסגל הסופי שלה, במטרה להכנס לליגה הטובה מכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully