וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור איתן חתם באשקלון

4.7.2008 / 15:44

שחקנה של גליל עליון מהעונה שעברה, חתם במדי קבוצתו של עדי אזולאי וישלים קדנציה שנייה. עדי אזולאי: "מאוד רציתי אותו גם לפני שנה"

אחרי בצורת של חודש, גם עירוני אשקלון הצטרפה היום (שישי) לרשימת קבוצות ליגת העל שמחתימות שחקנים, והשחקן שעזר לה להכנס לרשימה הזאת הוא אור איתן, שחקנה של הפועל גליל עליון בעונה שעברה. איתן חתם באשקלון לשנתיים, והעדיף את הקבוצה על פני עירוני רמת גן ואנטוורפן הבלגית. גם מכבי ראשון לציון גיששה אצל השחקן.

המאמן עדי אזולאי אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "זאת החתמה ראשונה שלנו, ואני שמח להביא את אור איתן. מאוד רציתי עוד בעונה הקודמת שאימנתי במכבי ראשון, אבל הוא העדיף לחתום בשאלון הצרפתית".

לאיתן בן ה-26 זאת תהיה קדנצייה שניה במדי אשקלון, כשבראשונה, בעונת 2006/7, הוא רשם 11 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק, כשהיה מהשחקנים הבולטים במסע ההחלצות של אשקלון מהתחתית באותה העונה. את העונה האחרונה פתח איתן בשאלון הצרפתית, אך אחרי 5 מחזורים עזב את הקבוצה ועבר לגליל עליון שבמדיה קלע 7.2 נקודות והוריד 2 ריבאונדים למשחק.

באשקלון ינסו בימים הקרובים לסכם עם רכז ישראלי, כשעל הפרק שמוליק ברנר ועמית בן דוד. גם גור פורת במגעים עם הקבוצה ויכול להיות שיחתום במדיה בקרוב.הקבוצה מעוניינת להשאיר את מושון יעקוסי והצדדים נמצאים במגעים להשארתו בקבוצה. דרור דוידי ויריב יצקן צפויים להישאר וכך גם קורי קאר. המאמן עדי אזולאי שומר על קשר עם סטיב בארט ג'וניור שמתאמן במספר מחנות בארצות הברית.

פרסום ראשון: 3/7 21:45
עדכון אחרון: 4/7 15:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully