וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: יבריץ' נחת והצטרף לאימונים

השוער ייפגש בשבוע הבא עם הנהלת הקבוצה במטרה לפתור את המחלוקות לגבי חוזהו. ישראלביץ' יעבור בדיקות רפואיות ויחתום

דרגוסלב יבריץ', שוערה של מכבי תל אביב, נחת אמש (רביעי) בישראל והבוקר כבר נטל חלק באימון הכושר שערכה הקבוצה. יבריץ' חתום למעשה על חוזה לעונה הקרובה ובמכבי החליטו כבר בסיום העונה שעברה לממש את האופציה עליו ולהשאירו עונה נוספת. במהלך פגרת הקיץ העביר יבריץ' מסר לראשי המועדון כי הוא מעוניין לפתוח את חוזהו ולהכפיל את שכרו. בקבוצה הביעו הסכמה לשדרג את שכרו של השוער, אולם הבהירו לו חד משמעית כי לא יקבל את הסכומים אותם הוא דורש.

בשבוע הבא אמורה להתקיים פגישה עם השוער כאשר המטרה היא להגיע להבנות בכדי לסיים את המחלוקות על מנת שהשוער יוכל להתרכז בראש שקט להכנות לקראת העונה הבאה. במכבי הבהירו ליבריץ' באופן חד משמעי כי במידה ולא יסכים לתנאים שהוצעו לו, קיימת אפשרות כי הוא יבלה את העונה ביציע וגם אם תבוא קבוצה שתרצה לרכוש אותו, תג המחיר עליו יהיה גבוה ביותר.

גורם בכיר בקבוצה אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "יבריץ' דורש העלאה וזה לגיטימי, אנחנו הסכמנו להעלות את שכרו וכרגע הויכוח הוא על גובה ההעלאה. אנחנו מכוסים מבחינה פורמלית שכן הודענו לו שאנחנו ממשים את האופציה עליו והוא גם חתום על חוזה לעונה הבאה. כמובן שאם לא נגיע להסכמות נצטרך לחפש תחליפים והעדיפות תהיה לשוער ישראלי מה שיפנה מקום לזר נוסף".

מי שהוזכר כמועמד להגיע לקבוצה במקומו של יבריץ' הוא אוהד כהן שביקש השבוע להשתחרר מקבוצתו מכבי פתח תקוה. בשלב זה לא נעשתה פנייה רשמית לכהן אולם הועברו לו מסרים שהוא מבוקש מאוד בקרית שלום. אוהדי מכבי תל אביב העבירו בימים האחרונים מסרים לשוער כי ישמחו לראותו בקבוצה. הבוקר נשמעו קולות בקרב ראשי האוהדים כי הם מגבים את הנהלת הקבוצה בנושא המשא ומתן מול יבריץ' וכי הם ישמחו לראות את אוהד כהן מגיע לקבוצה.

קשר הרכש, גיז'רמו ישראלביץ', נחת אמש בישראל אחרי שסיים חופשה פרטית בארגנטינה. ישראלביץ', שסגר את כל תנאיו במועדון, יעבור היום בדיקות רפואיות, אחר כך יחתום על חוזהו כשהוא צפוי לקחת חלק באימון הערב של הקבוצה.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הצהובים הוא הבלם זאב חיימוביץ' שכבר קיבל פנייה מהנהלת הקבוצה. ייתכן כי כבר בימים הקרובים תתקיים פגישה עם סוכנו על מנת לנסות ולהחתימו במועדון.

במכבי בוחנים גם את אפשרות צירופו של המגן אלירן דנין, ששוחרר ממכבי חיפה וכרטיסו שייך לבית"ר ירושלים. גם שמו של חיים מגרלשווילי, שסיים את חוזהו בוויטסה ההולנדית, הוזכר כמועמד להצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully