וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית תמיר מועמד לחזור לגבעת שמואל

3.7.2008 / 13:55

העולה החדשה פנתה לשחקן הפועל חולון, ששיחק במדיה בעונת 2005/6. הקבוצה מנהלת מגעים גם עם רועי ברקוביץ' וליאור חכמון

מכבי גבעת שמואל ממשיכה בעבודתה השקטה והמסודרת, וכרגע מסתמן כי מוטי אמסלם בונה קבוצה שלא תיאלץ להילחם בתחתית. אחרי ההחתמות של אנטון שוטבין ואנדרו פוגל, מנהלת הגבעה מגעים גם עם עמית תמיר, שחקן הפועל חולון בעונה שעברה.

תמיר שיחק בגבעה בעונת 2005/6, אחרי חצי עונה בא.א.ק אתונה. באותה עונה רשם תמיר 11.2 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק. בתמיר מעוניינות גם הפועל חולון, שבה יש לו חוזה לעונה הבאה עם אופציית שחרור, וגם עירוני נהריה. תמיר צפוי לתת תשובה לגבי עתידו כשיחזור מחופשה בתאילנד.

שני שחקנים נוספים שנמצאים על הכוונת של אורן אהרוני ודרור כהן הם רועי ברקוביץ' וליאור חכמון. ברקוביץ', שחקנה של דן-בוש בעונה שעברה, מחזיק בהצעות גם מעירוני אשקלון, מכבי חיפה והפועל חולון, אך בגבעה אופטימיים לגבי צירופו. חכמון, שחקנה של אליצור נתניה בעונה שעברה, נחשב לפוטנציאל גדול, וחוץ מגבעת שמואל מעוניינת בו גם עירוני רמת גן, שגילתה בעונה שעברה את ניר כהן, תואם חכמון, שזכה בתואר תגלית העונה. חכמון בן ה-22, שחקן נבחרת העתודה לשעבר, רשם בעונה שעברה 12.8 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק במדי נתניה.

הגבעה, שהביאה לפני שלוש שנים לישראל את טימי באוורס ולפני שנתיים את בו דיוויס, מקווה שההיסטוריה הטובה שלה עם זרים תימשך גם העונה. עד עתה, כאמור, חתומים בקבוצה אנטון שוטבין, אנדרו פוגל, משה ברנר, יחזקאל סקוורר ואיתי גרינבוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully