וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו בעקבות צ'אבי

מאמן אינטר מעוניין להחתים את קשר ברצלונה במקומו של פרנק למפארד שיישאר בצ'לסי. אוהדי מילאן מוחים על אדישות הקבוצה בשוק ההעברות

ז'וזה מוריניו ממשיך לעסוק במרץ בנסיונות לחזק את סגל הכוכבים של אינטר, והשם הטרי ברשימת המבוקשים שלו הוא צ'אבי. קשרה הנהדר של ברצלונה, שנבחר לשחקן המצטיין של יורו 2008 לאחר שהוביל את נבחרת ספרד לזכייה היסטורית באליפות אירופה, היה על הכוונת של מוריניו כבר לפני מספר שנים כשהמאמן הפורטוגלי היה בצ'לסי, וכעת מוריניו מנסה פעם נוספת להניח עליו את ידו.

בחירתו הראשונה של מוריניו לעמדת הקשר המרכזי של הנראזורי היה פרנק למפארד, אך לאחר שעסקת העברתו של האנגלי למילאנו לא יצאה אל הפועל, זינק שמו של צ'אבי בן ה-28 לראש הרשימה.

אוהדי מילאן: "מגיע לנו כבוד"

בזמן שאינטר מנסה לפתות כל שם גדול בשוק, יריבתה העירונית מדשדשת לה הקיץ ללא אף החתמה משמעותית. המצב כבר הפך לבלתי נסבל עבור אוהדי מילאן, ששמעו את שמותיהם של רונאלדיניו, אנדריי שבצ'נקו, עמנואל אדביור ועוד רבים אחרים עולים כמועמדים להצטרף לרוסונרי ומתנדפים, וכעת הם החליטו לעשות מעשה. אחד מארגוני האוהדים של מילאן שלח עצומה לראשי המועדון בה הם זועמים על התנהלותם בשבועות האחרונים.

האוהדים, שנותרו מאוכזבים מהעונה החולפת בה סיימה מילאן במקום החמישי והחמיצה את הכרטיס לליגת האלופות וקיוו למסע רכש בומבסטי שיחזיר את הקבוצה לצמרת, הפנו את חיצי הביקורת שלהם בעיקר כלפי הנשיא אדריאנו גלינארי, שלדבריהם לא עושה דבר על מנת לחזק את הקבוצה.

"בשנתיים האחרונות הצלחנו בזכות סדרה של ניסים ולא בזכות שום דבר אחר. אנחנו חייבים להשמיע את עצמנו באופן משמעותי, ולהבהיר לכולם את האכזבה שלנו מהמועדון. מילאן ראויה לכבוד ולטובת כולם אנחנו דורשים מראשי הקבוצה לפעול בעניין".

* אחרי שהחתימה את ג'ון ארנה ריסה, צפויה רומא להודיע על צירופו של חברו לליברפול בחמש השנים האחרונות, הארי קיואל. הקשר האוסטרלי הוותיק יחתום לעונה אחת תמורת מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully