וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה סיכמה עם איבאנוב, לבסקי מערימה קשיים

הקשר הבולגרי הביע את נכונותו להגיע לישראל, קבוצתו לא משחררת אותו. בקבוצה לא מוותרים בקלות על חיימוביץ', ארבייטמן על הכוונת

קשרה הבולגרי של לבסקי סופיה, מירוסלאב איבאנוב, 26, הביע את נכונותו להגיע לישראל ואף סיכם את כל תנאיו הכספיים בבני יהודה. גורם בהנהלת הקבוצה אישר הבוקר את הדברים והוסיף כי מה שמטרפד את העברתו של הקשר לשכונה, הם סכומי הכסף הגבוהים שדורשת הנהלת לבסקי סופיה תמורת שחרורו של השחקן, שחתום על חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה, אך אינו מעוניין להישאר בבולגריה.

הזהובים מחפשים קשר מרכזי שיתפוס את מקומו של סדריק ברדון שעזב, ואיבאנוב הוא המועמד המרכזי להחליפו. המשא ומתן עם לבסקי סופיה נמשך זה מספר שבועות, אך בינתיים ללא הצלחה. ראשי בני יהודה מקווים כי בימים הקרובים יורידו הבולגרים את דרישותיהם הכספיות, דבר שיסלול את דרכו של הקשר לשכונה. מי שמעורב בעסקה הוא עוזר המאמן בלבסקי, אמיל ולב, שאף ביקר בארץ מספר פעמים בעונה שעברה וגם ניסה לצרף את סדריק ברדון לשורות הבולגרים.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הזהובים הוא חלוץ מכבי חיפה שלומי ארבייטמן. בשלב זה, אומרים בשכונה, מעוניינת חיפה למכור את השחקן ב-300 אלף דולר, סכום אותו לא מתכוונים הזהובים לשלם עבור החלוץ.

בבני יהודה עדיין לא נואשו מניסיונותיהם להשאיר בקבוצה לעונה נוספת את הבלם זאב חיימוביץ', ששיחק בשורותיהם בעונה שעברה. בשכונה לא מתרגשים מהפרסומים לפיהם הבלם מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, ומקווים כי בסופו של דבר הוא ישחק עונה נוספת במדים הזהובים. המאמן גיא לוזון כבר בודק בלמים זרים שעשויים להגיע לקבוצה, במידה שהמשא ומתן עם חיימוביץ' לא יצלח.

בשבוע הבא ינסו ראשי המועדון לסיים את המשא ומתן הכספי עם שני שחקני הבית של הקבוצה, המגן איציק עזוז והחלוץ אלירן עטר, שעדיין לא חתמו על חוזיהם לעונה הבאה.

עזוז וסוכנו גלעד קצב כבר נפגשו עם המנכ"ל, משה דמאיו והגישו לו את הצעתם הכספית. המגן מבקש לשדרג את שכרו, אולם בשלב זה לא הגיעו הצדדים לסיכום.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully