וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים חוזרת לאופציית קוז'יקרו

3.7.2008 / 10:00

בקבוצה מעוניינים לראות את קוז'יקרו לצד ארז מרקוביץ' שכבר חתם בקבוצה. גם ניצן חנוכי, שחקנה של בני השרון, קיבל הצעה מירושלים

הקיץ של הפועל ירושלים ממשיך להיות מצד אחד מפתיע מצד שני מבלבל מאוד. אחרי שארז מרקוביץ' כבר עזב, עידו קוז'יקרו היה קרוב לסיכום ולבסוף ירד מהפרק עקב חזרתו של מרקוביץ' לקבוצה, חזרה ירושלים לאופציית קוז'יקרו. השחקן קיבל אמש (רביעי) הצעה כספית נדיבה מצד אנשי הקבוצה וצפוי להפגש במהלך היממה הקרובה עם אנשי הקבוצה על מנת לקדם את עסקת העברתו לקבוצה. בקוז'יקרו מעוניינות גם עירוני נהריה, מכבי חיפה ועירוני אשקלון. גם מועמדותו של קוז'יקרו לאריס סלוניקי, נבדקה בימים האחרונים.

גורם בהנהלת הפועל ירושלים אישר את הידיעה ואמר: "אנחנו מעוניינים בקוז'יקרו, ולא חשבנו אחרת כל הקיץ. הבעיה היא עליית המחירים בשוק הישראלי, זה גורם לנו לרדת מהרבה שחקנים שרצינו מההתחלה, נקווה שעם עידו זה יהיה אחרת כי יש לנו רצון להחזיר אותו למלחה. יש לנו קווים אדומים ולא נחצה אותם בשביל אף שחקן".

שחקן נוסף שקיבל פנייה מצד ירושלים הוא ניצן חנוכי, שחקנה של בני השרון בעונה שעברה, שמבוקש על ידי עירוני נהריה. בירושלים מעוניינים בחנוכי גם בשל הפוטנציאל הרב הטמון בשחקן וגם בשל עלותו שמתאימה לראשי המועדון. "שילוב בין חנוכי לבין יובל נעימי זה שילוב מעניין וצעיר שיכול להוביל את ירושלים להרבה שנים", הוסיף אותו גורם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully