וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר כהן חתם בגליל עליון/גלבוע

3.7.2008 / 9:08

כהן, תגלית העונה ואחד השחקנים היותר מבוקשים בשוק המלפפונים נחת לבסוף בגליל. מצטרף לאלישי כדיר שגם כן עבר מרמת גן

הפועל גליל עליון ממשיכה במסכת ההתחמשות שלה, לאחר שהיום (חמישי) החתימה את הפורוורד ניר כהן, שחקנה של עירוני רמת גן בעונה שעברה. כהן חוזר על ידי גליל עוד מתחילת הקיץ, חתם לבסוף בקבוצה של עודד קטש, למרות שהחזיק בהצעות גם מהפועל ירושלים, עירוני נהריה, עירוני אשקלון, מכבי חיפה ומכבי גבעת שמואל. מקורב לשחקן אף הוסיף: "מלבד מכבי תל אביב, כל קבוצה בליגת העל, התעניינה הקיץ בניר כהן".

עמית גל, מנהלה של גליל/גלבוע, אישר והוסיף: "זו עוד החתמה מצוינת בשורת ההחתמות בקבוצה, ואנו נמשיך להפתיע. ניר כהן הוא החתמה מעולה, ואני רוצה להודות לסוכנו, שכיוון אותו לקבוצה הנכונה". במהלך הלילה ישבו נציגיו של כהן עם מכבי חיפה, אך אנשי הקבוצה סירבו להשוות את ההצעה הכספית שהגיעה מגליל/גלבוע. בכיר במכבי חיפה אמר הבוקר: "כולם אומרים שבגלל מכבי חיפה עלו המחירים בשוק, אבל להפך. אנחנו לא נשלם מחירים לא פרופורציונליים על שחקנים".

כהן בן ה-27, גדל במגדל העמק אך סיים גיל נוער בקרית ביאליק. שיחק בבוגרים של המועדון, וגם במכבי רעננה ובקרית אתא בליגת העל אך לא בלט, והגיע לגלבוע/עפולה בלאומית ב'. בגיל 22 יצא למכללות שיחק שנתיים במונרו ג'וניור קולג', הצטיין ונלקח על ידי סן דייגו בעונת 2005/6. היה הנציג הבכיר של הכדורסל הישראלי במכללות עד לעונה שעברה בה חתם בעירוני רמת גן, זכה בתואר תגלית העונה, וגרם לכל הליגה לרדוף אחריו. כהן רשם ברמת גן מספרים יפים לש 8.4 נקודות ו-4.4 ריבאונד למשחק.

כהן הוא השחקן החמישי שחותם בגליל עליון הקיץ. הוא מצטרף לאארון ניקסון, אלישי כדיר, שמצטרף לכהן מעירוני רמת גן, דגן יבזורי וגוני יזרעאלי שחתם אתמול בקבוצה. בגליל יש כוונה להתחזק בעוד שני ישראלים, כשיש כוונה גם להשאיר את דורון שפר בקבוצה. ג'וואד וויליאמס אמור להשאר גם כן. בשבוע שעבר מונה ליאור ליובין לעוזר המאמן של עודד קטש וגור שלף מונה בתפקיד המנג'ר המקצועי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully