וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מונה למאמן הפועל חולון

2.7.2008 / 22:16

לאחר שדורסמן משך ידיו, החליטו באלופה למנות את מאמן נבחרת הנוער. "זה כבוד לאמן במקום בו גדלתי". אוהדי הקבוצה פנו לגאידמק

דני פרנקו מונה הערב (רביעי) למאמן הפועל חולון והוא יהיה המאמן הראשון בעידן פוסט מיקי דורסמן. בימים האחרונים נפגש המנכ"ל טובי שוורץ עם מספר מועמדים ובסוף החליט ללכת על מאמן נבחרת הנוער של ישראל. פרנקו גם היה מבוקש על ידי אפועל ניקוסיה הקפריסאית וכן על ידי הפועל עפולה מהליגה הלאומית, אך הוא בחר לבסוף ללכת לאלופת ישראל.

המאמן אמר הערב לוואלה! ספורט: "זהו כבוד בשבילי לאמן את הפועל חולון. אני גדלתי בקבוצה מגיל אפס ושיחקתי במחלקת הנוער עד שהתגייסתי לצבא. גם את הצעדים הראשונים שלי בתור מאמן עשיתי בקבוצה. בנוסף להכל אני יליד העיר ועוד בתור ילד ליוותי את הקבוצה לכל פינה בארץ".

לגבי מצב הקבוצה היום הוסיף פרנקו: "אנחנו קבוצה שעל פניו לא תהיה אלופה אבל יש לנו כלים טובים יותר מקבוצות אחרות. אבישי גורדון הוא בסיס מצויין. אימנתי אותו בעבר ואני מעריך אותו והוא יהיה שחקן מרכזי בקבוצה. ננסה להשאיר גם את עמית תמיר שחתום בקבוצה. טובי המנכ"ל יוצא לחו"ל הלילה ואנחנו בנתיים מתחילים לעבוד. אני יכול להגיד בלב שלם כי נעשה הכל לעשות את חולון קבוצה אטרקטיבית שתתחבר לקהל הנפלא שיש לה".

עבור פרנקו בן ה-35 תהיה הפועל חולון הקבוצה הרביעית אותה הוא יאמן בליגת העל. פרנקו נחשב במשך שנים לאחד מהמאמנים המבטיחים בכדורסל הישראלי, והיה חלק ממחלקות הנוער של הפועל תל אביב ועירוני רמת גן. רמת גן הייתה הראשונה שנתנה לו את האפשרות להיות מאמן בליגת העל בעונת 2005/6, וטבילת האש הסתיימה במקום ה-10 מתוך 11.

עונה לאחר מכן פרח פרנקו במדי הפועל גלבוע/עפולה והוביל קבוצה דלת משאבים למקום השישי המכובד. את העונה הנוכחית החל בבית אך הצטרף לפני תום הסיבוב הראשון להפועל גליל עליון והועזב ערב תחילת הסיבוב השלישי, לאחר חזרתו של עודד קטש לגליל.

בימים האחרונים עסוקים אוהדי הקבוצה בניסיון למצוא ספונסרים שיתמכו בקבוצה בעונה הבאה. אוהדי חולון יצרו קשר עם עשרות גופים בארץ ואף פנו לארקדי גאידמק דרך עוזרו, יוסי מילשטיין, בבקשה לבחון אופציה לתמיכה בקבוצה. נציגיו של גאידמק הודיעו לאוהדים כי ישמחו לשתף פעולה עם הקבוצה וההתפתחות בנושא צפויה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully