וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי ישאר בירושלים

2.7.2008 / 22:03

לאחר שיחת הבהרה עם גודס, ישאר נעימי בסגל ירושלים. בקבוצה ינסו מחדש את המגעים עם רוט. ניר כהן, עמית תמיר ואוחנון מועמדים לחיזוק

בהפועל ירושלים ממשיכים לחפש אחרי חיזוק לקבוצה, ובשלב זה לא ידוע האם תביא הקבוצה רכז זר או שבכל זאת יגיע מורן רוט לקבוצה. מה שכן בטוח הוא שיובל נעימי, שחזר מהשאלה מעירוני אשקלון, ישאר בסגל הקבוצה עד סיום העונה. נעימי, גיסו של היו"ר דני קליין, היה מבחינת נעלם מצידו של המאמן גיא גודס, שלפי פירסומים מסוימים העדיף להשאילו עונה נוספת. בימים האחרונים נפגש גודס עם נעימי והבהיר לו כי הוא יהיה שחקן מוביל בסגל של ירושלים. נעימי שהתבטא בעבר על כך שבמידה ויראה שמעמדו בקבוצה אינו טוב, יבקש לעזוב, התרצה וישאר בקבוצה.

בשלב זה אין התפתחות עם מורן רוט, שכרגע על הפרק של השחקן עומדת ההצעה ממכבי חיפה, ירושלים ואנטוורפן הבלגית. בחיפה החלו לבדוק אופציות נוספות לחיזוק בעמדת הרכז כשעל הפרק עלה שמו של רועי ברקוביץ'. בירושלים אמורים לעשות בימים הקרובים פנייה נוספת לרוט, כשבינתיים המגעים בין הצדדים לא הגיעו לסיום חיובי.

עמדה נוספת בה ירושלים מחפשת חיזוק לקראת משחקי היורוקאפ, גביע יול"ב בשמו הישן, היא בעמדת הפורוורד הישראלי, כששני השחקנים שמועמדים למלא את החסר בעמדה זאת הם ניר כהן מעירוני רמת גן, שמחוזר על ידי יותר מחצי ליגת העל, עמית תמיר ואיציק אוחנון, שחקנה של לובן הבלגית בעונה האחרונה. אוחנון שיחק בעבר בירושלים, אך בשלב זה נראה כי בקבוצה יעדיפו שחקן אחר בשל עלותו הגבוהה של אוחנון. בקבוצה בוחנים מספר אופציות לחיזוק זר, אך רק לאחר שיושלם הסגל הישראלי באופן סופי תחתים הקבוצה שחקנים נוספים לצידו של עומאר סניד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully