וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אוהד כהן מועמד להחליף את יבריץ'

אם המו"מ עם השוער הסרבי יעלה על שרטון, תנסה הקבוצה להביא את שוער מכבי פ"ת. ישראלביץ' יערוך בדיקות ויחתום על החוזה

קשר הרכש של מכבי תל אביב, גיז'רמו ישראלביץ', נחת הערב (רביעי) בישראל אחרי שסיים חופשה פרטית בארגנטינה. ישראלביץ', שסגר את כל תנאיו במועדון, יעבור ביום חמישי בבוקר בדיקות רפואיות, אחר כך יחתום על חוזהו כשהוא צפוי לקחת חלק באימון הערב של הקבוצה.

"מההתחלה רציתי לשחק במכבי תל אביב", אמר הקשר עם נחיתתו. "זה המועדון הכי גדול בארץ, אני מאוד שמח להיות כאן. עדיין לא חתמתי, אבל הכול סגור. אני אעשה את הבדיקות ונקווה שיהיה בסדר. ראיתי במדריד באינטרנט שהיה בלגאן באימון הפתיחה. הציפיות הם קודם כל לשחק בהרכב הפותח, אני יודע שאני מגיע למועדון עם שחקנים טובים מאוד".

אוהד כהן מועמד לקבוצה

דרגוסלב יבריץ', שוערה הסרבי של הקבוצה, נחת הלילה בארץ. יבריץ', שחתום לעונה הבאה, ביקש לשדרג את חוזהו. ראשי המועדון מקווים לסיים עמו את המשא ומתן כבר בימים הקרובים. השוער אוהד כהן הוזכר כמועמד להגיע במקומו של יבריץ', במידה והצהובים לא יגיעו להסכמות עם הסרבי, שהביע את רצונו להישאר, אך בתנאים כספיים משודרגים. לא נעשתה פנייה רשמית לשוערה של מכבי פתח תקווה וגם לא תעשה כזו כל עוד השוער לא שוחרר מהקבוצה ממלאבס.

במהלך היום היה ספק אם יבריץ' יעלה על הטיסה וזאת לאחר שהודיע לראשי המועדון כי הוא חולה. יבריץ' קיבל הבהרות כי במידה ולא יעלה על הטיסה הוא יועמד לדין ועל פי בכיר בהנהלה הוא נמצא כעת על הטיסה וצפוי לנחות הלילה בישראל.

אחרי אימון הפתיחה אמש, בו נכחו כאלפיים מאוהדי הקבוצה, המשיכו הערב הצהובים להתאמן באווירה רגועה יותר. המאמן רן בן שמעון אמר אמש כי הקבוצה רוצה להתחזק בעוד שלושה שחקנים נוספים. במכבי מנסים כבר זמן רב להחתים קשר אחורי זר בעל שיעור קומה. בשלב זה ממתינים לתשובתו הסופית של הקולומביאני פביאן וארגס, שחקנה של בוקה ג'וניורס הארגנטינאית.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הצהובים הוא הבלם זאב חיימוביץ' שכבר קיבל פנייה. ייתכן כי כבר בימים הקרובים תתקיים פגישה עם סוכנו על מנת לנסות ולהחתימו במועדון. במכבי בוחנים גם את אפשרות צירופו של המגן אלירן דנין, ששוחרר ממכבי חיפה וכרטיסו שייך לבית"ר ירושלים. במכבי בוחנים אופציות נוספות כששמו של חיים מגרלשווילי, שסיים את חוזהו בוויטסה ההולנדית, הוזכר כמועמד להצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully