וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת חטיפתם של ילדי ארגנטינה

שחקנה הצעיר של בוקה ג'וניורס, סבסטיאן נייאר, ששיחק רק משחק אחד בקבוצה, כבר מבוקש על ידי רקראטיבו הספרדית. נשיא בוקה זועם

המעבר של שחקנים מדרום אמריקה ליבשת האירופית ממשיך להרגיז ולעצבן את הקבוצות הלטיניות. שחקנים שבקושי קרעו זוג נעליים כבר עוזבים את קבוצותיהם בדרך לכסף הגדול של אירופה. הסיפור המדהים הבא מגיע מכיוונו של שחקן בוקה ג'וניורס. סבסטיאן נייאר בן ה-20 שיחק רק משחק אחד בלבד בקבוצה והוא כבר מתעתד לעזוב את המועדון, אחרי שקיבל הצעה מרקראטיבו הואלבה הספרדית.

נשיא בוקה, פדרו פומפיו, לא מתכוון לעבור על כך בשתיקה ואמר כי יפנה לפיפ"א על מנת לנסות ולטפל בתופעה המדאיגה. לגבי המקרה עם נייאר אמר פומפיו: "נציג לפיפ"א את החוזה שיש לנייאר עד 2012 בקבוצה".

נייאר שיחק, כאמור, רק משחק אחד, ואפילו לא מלא (רק שעה אחת נגד ראסינג קלוב), אבל זה לא מונע מרקראטיבו לרצות בשירותיו. "הייתי רוצה להישאר, ולהוכיח לציבור שאני ראוי לחולצה מספר 5 של בוקה", אמר נייאר. "אבל החלטתי לעבור כיוון שיש לי הזדמנות רצינית. הרכבת עוברת רק פעם אחת ואני לא רוצה לפספס אותה. בינואר, הייתה לי הצעה מקבוצה בהולנד, אבל בוקה שמה עליי תג מחיר של שישה מיליון דולר. זה יותר מדי עבור שחקן ששיחק רק משחק אחד".

חוזה מריה אגילר, נשיאה של ריבר פלייט, התרעם אשתקד בפני פיפ"א כי החוק לפיו שחקנים שלא חצו את גיל 18 לא יכולים לעבור לקבוצות במדינות אחרות נרמס בצורה קשה וכלל לא נאכף. אגילר סיפר על הדרך שזה זה קורה: "קבוצה ספרדית עושה חוזה עם אישה שתבשל לה, ובטעות יש לה גאון כדורגל במטבח בן 14. הם גונבים את השחקנים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully