וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו חתם במנצ'סטר סיטי

החלוץ הברזילאי ששיחק בצסק"א מוסקבה עובר לתכולים תמורת 18 מיליון ליש"ט. איאן רייט: "סקולארי לא יצליח בצ'לסי". קירוש מתקרב לפורטוגל

ג'ו, חלוצה בן ה-21 של צסק"א מוסקבה בשנתיים האחרונות, חתם במנצ'סטר סיטי. החלפתו של סוון גוראן אריקסון במארק יוז בעמדת המנג'ר לא גרמה לקבוצה האנגלית לשנות כיוון, והיא עדיין רוצה להמשיך ולהסתער על התארים בממלכה.

מנצ'סטר סיטי עושה לעת עתה את אחת ההחתמות הגדולות של הקיץ, כאשר 18 מיליון ליש"ט יעשו את הדרך למוסקבה - שיא מועדון. החלוץ הברזיליאי הודה שזה יהיה מאוד קשה לו לעזוב את צסק"א: "הקבוצה הזו היא כמו משפחה גדולה עבורי, וזה כואב לי לעזוב אותה. ביליתי שנתיים במוסקבה. במשך הזמן הזה השתפרתי בצורת המשחק שלי ושמי ייצא למרחקים באירופה".

קירוש מתקרב לפורטוגל

מי יחליף את סקולארי כמאמן נבחרת פורטוגל? זו השאלה החמה שעלתה מיד לאחר היורו (וגם במהלכו), כשאחד המועמדים הבולטים הוא עוזר המאמן של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד, קרלוס קירוש, ששוקל בימים אלה אם לעזוב את אלופת אנגליה. קירוש קיבל הצעה להחליף את סקולארי בפורטוגל, החלטה שעשויה להשליך על עתידו של כריסטיאנו רונאלדו.

קירוש ידוע כמעין ה"אב" של רונאלדו במנצ'סטר יונייטד, ופרגוסון מצידו מקווה שהעוזר שלו יהיה זה שישכנע בסופו של דבר את הכוכב להישאר ולא לעבור לריאל מדריד. למרות זאת, נשיא ההתאחדות הפורטוגלית, ג'ילברטו מדייל, המריא אמש למנצ'סטר בניסיון לסגור את העסקה. מדייל הניח על שולחנו של קירוש הצעה שנאמדת ב-1.1 מיליון ליש"ט, אך לא ברור אם קירוש ייעתר להצעתו בשלב הזה.

איאן רייט: "סקולארי לא יצליח בצ'לסי"

עבור איאן רייט, אגדה אנגלית בעבר ופרשן נכבד בהווה, אין ספק לגבי סיכוייו של לואיז פליפה סקולארי להצליח בצ'לסי, והם לא גבוהים. המאמן הברזילאי, שזכה עם נבחרתו המקומית במונדיאל 2002 וסיים קדנציה מוצלחת גם בנבחרת פורטוגל, חזר לפני כשבוע לאמן במסגרת מועדונים, וקיבל את מושכות צ'לסי, אחד המועדונים הגדולים בעולם.

"הוא מאמן מוכח בזכות העובדה שלקח את המונדיאל", אמר רייט, "אבל עם הסגל הברזילאי ההוא, כל מאמן סביר היה עושה אותו דבר. היו לו שחקנים טובים גם בפורטוגל, ואני חושב שהם היו צריכים להצליח יותר ביורו 2004, אחרי ההפסד בגמר ליוון אתה חייב לפקפק ביכולות הטקטיות שלו". רייט לא נרגע, והוסיף: "צ'לסי תהיה המבחן שלו, אני מקווה שהוא יצליח להתמודד עם כל הלחץ מסביב, אבל אישית אני לא חושב שהוא יצליח שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully