וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראגונס: "ההתאחדות הספרדית לא רצתה אותי"

זו, לטענת לואיס אראגונס, הסיבה לעזיבתו את אלופת אירופה, והליכתו לפרנבחצ'ה. תגובת ההתאחדות: "עמדנו לצידו כשהציבור היה נגדו"

שלושה ימים אחרי הזכייה בגביע ו-24 שעות אחרי שהיו בבית מלך ספרד איתו, לואיס אראגונס סוף סוף התייחס בגלוי ובכנות לעזיבתו את אלופת אירופה. בעוד שהציבור הספרדי, כמו גם בכירים בהתאחדות וראש הממשלה עצמו רצו את הישארותו של אראגונס, שהביא את התואר המיוחל לספרד אחרי 44 שנה, המאמן הוותיק הצהיר היום (רביעי), כי הסיבה שהוא עוזב טמונה בהתאחדות הספרדית, שלטענתו לא רוצה אותו. "אני לא מקבל את ההנחה של אלה שאומרים שרציתי לעזוב. ההתאחדות הספרדית לא רצתה אותי כמאמן", אמר המאמן. "אם הם כן היו רוצים, לא הייתי מדבר עם מועדון אחר בזמן עבודתי".

אראגונס מדבר כמובן על פנרבחצ'ה, קבוצת הפאר הטורקית שסגרה איתו לשנתיים, אליה הוא אמור להצטרף בימים הקרובים. בינתיים, התקשורת בספרד מדווחת כי המועמד המוביל להחליף את אראגונס הוא לא אחר מאשר ויסנטה דל בוסקה, מאמנה הוותיק לשעבר של ריאל מדריד. חורחה פרז, מזכיר ההתאחדות, אמר בתגובה לטענותיו של מאמנו: "ההתאחדות עמדה לצד אראגונס בזמן שהציבור רצה את הדחתו, כי האמינה בו". אראגונס, מצידו, יקווה לאמון טוב יותר בקבוצה הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully