וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון החתימה את המין קוויינטנס

2.7.2008 / 12:48

היו"ר אקוניס שיבח את הפורוורד בן ה-24: "רק בגללו ויתרנו על ג'ייסון וויליאמס". ראשי הקבוצה ייפגשו עם דורסמן בנוגע למשרת המאמן

בני השרון החתימה היום (רביעי) את המין קוויינטנס, הידוע יותר בכינוי "קיו", לשנתיים. לשחקן תהייה אופציית יציאה לNBA בקיץ, במידה ויצליח להשיג חוזה מובטח בליגה הטובה בעולם. קיו הוא פורוורד (201, בן 23) שסיים את לימודיו הקיץ במכללות קנט סטייט, וצפוי להחליף בקבוצה השרונית את ג'ייסון וויליאמס. מדובר בשחקן וורסטילי, שמסוגל לשחק בשתי עמדות הפוורווד. בין התכונות הבולטות במשחק שלו אפשר למצוא יכולת מסירה ויכולת חסימה (ממוצע קריירה מעל 2 חסימות למשחק).

קוויינטנס התחיל את הקריירה שלו במכללות ג'קסונוויל, שם נתן שנתיים במהלכן נבחר לרוקי השנה ולחמישיית העונה בקונפרנס האטלנטיק סאן. אחרי שנתיים בג'קסונוויל, ובעקבות עזיבת המאמן את המכללה, החליט קיו לעבור מכללה ובחר בקנט סטייט כיעד הבא שלו. גם בקנט סטייט זכו ליהנות מההגנה של קיו והיכולת שלו להוביל ולתרום בכל האספקטים של המשחק, מה שעזר לקנט סטייט להגיע עד טורניר המכללות. בשנתו האחרונה במכללה העמיד קיו ממוצעים של 10 נק', 7.5 ריב', 2.1 אס', 2.0 חס' ו-1.8 חטיפות למשחק.

בסיום השנה נבחר קיו לשחקן ההגנה של הקונפרנס (MAC), בנוסף הוא גם זכה ב-MVP של טורניר המחוז, כשהוביל את קנט סטייט לזכייה ולמקום המובטח בטורניר המכללות. עושה רושם שבדומה לעונה שעברה, בקבוצה השרונית שמים דגש מיוחד על ההגנה גם העונה.

הנתון הבא הוא אולי הנתון שמשקף יותר מהכל את הוורסטיליות והיכולת של הזר החדש בכל האספקטים של המשחק: מאז התחילו ב-NCAA לספור גם חסימות בשנת 1986, קוויינטנס הוא השחקן היחיד בהיסטוריה של המכללות שזכה להעמיד שורה סטטיסטית של ממוצעי קריירה הכוללים יותר מ-1,300 נקודות, 900 ריבאונדים, 250 אסיסטים, 250 חסימות ו-200 חטיפות. שני השחקנים היחידים שהתקרבו להישג הזה היו ליונל סימונס (שחקן השנה במכללות בשנת 1990) לו היו חסרות 2 חסימות, ושיין באטייה (שמשחק היום ביוסטון רוקטס) לו היו חסרים 13 ריבאונדים, ו-11 אסיסטים בשביל להשיג את ההישג המדובר.

עם סיום עונת המכללות השתתף קוויינטנס במחנה קדם הדראפט לשחקנים שסיימו קולג' בפורטסמות', שם העמיד ממוצעים של 11.0 נקודות, 6.3 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים, ו-1.7 חטיפות ב20 דקות משחק, והוא צפוי גם להצטרף למחנה של היוטה ג'אז ולהשתתף במדי הקבוצה בליגת הקיץ הנערכת ביוטה בסוף החודש.

יו"ר בני השרון, אלדד אקוניס, מאושר מהבאתו של הפורוורד לארץ: "ההחתמה של קיו היא אחת ההחתמות החשובות ביותר שלנו השנה, עכשיו אחרי שהחתמנו אותו אני יכול לחשוף שהוא הסיבה שבעצם וויתרנו על ג'ייסון וויליאמס. אנחנו עוקבים אחרי השחקן הזה כבר כמעט שנתיים, הוא סומן מבחינתנו כשחקן שיחליף את ג'ייסון בסיום החוזה שלו, והאמונה שנצליח להביא אותו היא זאת שגרמה לנו לוותר על האופציה להשאיר את ג'ייסון בקבוצה, משהו שהיה באפשרותנו לעשות", אמר יושב הראש.

בתיאורו את השחקן, הוסיף אקוניס: "מדובר בשחקן מאד אטרקטיבי ואיכותי שמביא למגרש המון דברים, הקהל, השחקנים והמאמנים ייהנו ממנו מאד. הוא שחקן הגנה שלא רואים פה כל יום, שחקן חכם שעושה את השחקנים שמשחקים איתו ואת הקבוצות שלו טובות יותר, ומשפיע על המשחק בהרבה מאד דרכים ואספקטים. שחקן מיוחד, ומי שירצה להבין במה מדובר יצטרך להגיע למגרש ברעננה ולראות בעצמו".

בכל הנוגע לעמדת המאמן, גוברים הסיכויים כי מיקי דורסמן יעמוד על הקווים של בני השרון בעונה הבאה. דורסמן הקדים את חזרתו בשבוע מחופשה פרטית בארה"ב, ומאמן העונה אשתקד ייפגש בימים הקרובים עם אקוניס. היו"ר כבר הצהיר כי הקבוצה לא ממהרת בהחתמת מאמן, ובינתיים רק בונה את הסגל לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully