וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון חתם בנהריה

3.7.2008 / 12:30

הרכז הצעיר, שהחזיק במספר הצעות שונות במהלך הקיץ עוזב את הגליל אך יישאר בצפון ויצטרף לרביב לימונד בקבוצתו של יעקב ג'ינו

עירוני נהריה לא עוצרת. לאחר שגרמה לרביב לימונד לוותר על חוזה באירופה, עשתה הבוקר (חמישי) הקבוצה צעד נוסף בדרך קדימה, כשהחתימה עם יוגב אוחיון. יומיים אחרי שהושג הסיכום העקרוני בין אוחיון לעירוני נהריה, הושגה פשרה בין הגליל לנהריה, ואוחיון ישחק בנהריה בשנתיים הקרובות. בימים האחרונים התנהלו שיחות בין נהריה לגליל עליון/גלבוע על גובה השחרור של אוחיון, והיום בבוקר, אחרי חתימתו של גוני יזרעאלי בגליל ובקשתו של יוגב אוחיון מחיים אוחיון לבוא לקראתו, הושגה פריצת הדרך המיוחלת. "אני שמח ומתרגש לעבור לנהריה ומודה לאנשי הגליל", מסר אוחיון בתגובה.

סכום השחרור של הרכז מוערך בכ-70 אלף דולר. אוחיון, כאמור, יצטרף לרביב לימונד, שחתם שלשום בקבוצה, ואמור ליצור קו אחורי ישראלי צעיר ומבטיח. הרכז המוכשר שזומן לראשונה לסגל הנבחרת בקיץ החזיק בהצעות במהלך הפגרה ממכבי חיפה, הפועל ירושלים ואף זכה לעניין ממכבי תל אביב.

חיים אוחיון, יושב ראש הקבוצה, הגיב לידיעה "יוגב פנה אלינו בימים האחרונים על מנת להשתחרר, אחרי שהוא שירת אותנו נאנמה במשך 4 עונות. הודענו לו שהוא ישוחרר אך ורק אם נמצא אלטרנטיבה הולמת בשבילו, וההחתמה של גוני בהחלט מסייעת לתהליך זה".

אוחיון בן ה-21, גדל בקבוצת הנוער של גליל עליון והתפרסם בעיקר בזכות תצוגות שיא בליגת העל של בתי הספר התיכוניים במדי תיכון עמק החולה, אותה הוביל לאליפות המדינה. אוחיון עלה לבוגרים של הגליל עוד לפני גיל 17, והפך לכוכב של הקבוצה בעונת 2005/6. בעונה האחרונה קלע אוחיון 11.3 נקודות למשחק, ומסר 4.3 אסיסטים.

פרסום ראשון: 2/7 10:39
פרסום אחרון: 3/7 12:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully