וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "הזכייה של ספרד עשתה חסד לכדורגל"

צ'אבי, השחקן המצטיין של היורו, מהלל את אלופת אירופה, שגם עלתה לראש דירוג פיפ"א: "הוכחנו שהכישרון יכול לנצח בכדורגל"

בספרד עדיין חוגגים את הזכייה ביורו. הניצחון בגמר על גרמניה, שהכתיר את הספרדים כאלופי אירופה, הוביל גם לפרצי שמחה ברחובות, אך גם להכרה מקומית בגדולה של הכדורגל הספרדי.

"אני חושב שהזכייה שלנו עשתה חסד גדול לכדורגל", אמר צ'אבי, שנבחר לשחקן המצטיין בטורניר, "זה הוכיח שהכישרון מנצח. הזכייה שלנו הייתה חשובה מאוד לכדורגל".

תשעה שחקנים מספרד נבחרו לסגל של הטורניר, וצ'אבי נשאר צנוע. "השחקנים האלה קיבלו את הכבוד שמגיע להם בעקבות הסגנון של הנבחרת שלנו", אמר צ'אבי, "היה לי רק מזל שבחרו אותי למצטיין.

"אני חושב שמגיע ללואיס אראגונס הרבה קרדיט על ההישג שלנו", שיבח צ'אבי את המאמן שלו, "הוא ניסה להנהיג את הסגנון שלו לאורך תקופה ארוכה, ובסופו של דבר זה השתלם".

ספרד ראשונה, ישראל במקום ה-21

לא ברור אם זה באמת מעניין אותם, אבל הספרדים גם עלו למקום הראשון בדירוג פיפ"א. שיטת הדירוג ההזויה של ההתאחדות העולמית הציבה את הנבחרת המלהיבה של איטליה במקום השני, גרמניה עלתה שני שלבים למקום השלישי, ואחריהן ברזיל, הולנד וארגנטינה.

קרואטיה טיפסה שמונה מקומות למקום השביעי, רוסיה קפצה 13 מקומות למקום ה-11, וישראל של קשטן טיפסה גם היא מקום אחד, למקום ה-21 (כנראה עשינו משהו טוב). ישראל מקדימה בדירוג נבחרות כמו אורוגוואי (22), שבדיה (26), ניגריה (28), פולין (32), דנמרק (36), אירלנד (41) ושוויץ (45).

אויפאלושי חתם באתלטיקו מדריד (עוזי דן, "הארץ")

אתלטיקו מדריד החתימה לשלוש שנים את בלם נבחרת צ'כיה, תומאס אויפאלושי בן ה-30, שמסיים קדנציה של ארבע שנים בפיורנטינה. אתלטיקו, שתשחק העונה במוקדמות ליגת האלופות, רומזת על כוונתיה לאחר שכבר צירפה בקיץ הזה את הבלם ההולנדי ג'וני הייטינחה וצפויה לסגור בקרוב עם שוער נבחרת צרפת וליון, גרגורי קופה, וחלוץ ריאל סראגוסה, ריקארדו אוליביירה.

עוד בספרד: אלמרייה מינתה למאמנה את גונזאלו אראקונדה. המאמן בן ה-46, אחיו של שוער העבר של הנבחרת לואיס ניגל אראקונדה, העלה את נומנסיה לליגה הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully