וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוני יזרעאלי חתם בגליל/גלבוע

2.7.2008 / 8:50

קבוצתו של קטש מצאה מחליף ליוגב אוחיון, גם ברק פלג צפוי להצטרף. האוהדים הקימו קבוצה אלטרנטיבית בליגה ב': הפועל הגליל העליון

לאחר עזיבתו הצפויה של יוגב אוחיון את הקבוצה, בגליל עליון/גלבוע כבר דואגים למחליף. בקבוצה החליטו להחתים היום (רביעי) את גוני יזרעאלי, רכזה המחליף של הפועל חולון בעונה החולפת. יזרעאלי, ששוהה בחופשה בת 3 שבועות בתאילנד, חתם על החוזה וחוזר לגליל עליון/גלבוע אחרי ששיחק במדי הפועל גלבוע/עפולה במשך שנתיים, טרם הגעתו להפועל חולון. השחקן היה מועמד גם למכבי חיפה ולעירוני אשקלון, אך לבסוף בחר לחזור צפונה.

הפועל גליל עליון/גלבוע מנהלת בימים האחרונים מגעים מתקדמים על צירופו לקבוצה של ברק פלג. פלג, 36, שחקן נבחרת ישראל לשעבר ששיחק בגליל בעונת 2002/3, קיבל הצעה בימים האחרונים לשוב לקבוצה, ושוקל אותה בחיוב.

הבאתו של פלג לגליל אמורה להיות חלק מהחזרת הזהות של הקבוצה, לאחר העברת הקבוצה מהמועצה האזורית גליל עליון למועצה האזורית גלבוע. פלג אמור להשיב סופית לתשובת הגליל כבר בימים הקרובים, כשבין היתר מעוניינות בשחקן גם בני השרון ועירוני רמת גן. בעונה האחרונה קלע פלג במדי עירוני נהריה 5.9 נקודות למשחק והוריד 2.8 ריבאונדים.

במידה שפלג יצטרף בסופו של דבר לגליל הוא יחבור לארון ניקסון ואלישי כדיר שכבר חתמו בשורות הקבוצה לעונה הבאה. גם יוגב אוחיון מחזיק בחוזה אך הוא כבר ביקש מהבעלים חיים אוחיון לשחררו לעירוני נהריה, ובימים הקרובים צפויה התפתחות בנושא. בגליל עושים מאמצים על מנת להחתים את גור פורת, שמבוקש גם על ידי עירוני אשקלון, ובנוסף ישאירו ככל הנראה את הזר ג'וואד וויליאמס, שהגיע לקבוצה לפני תחילת הסיבוב השלישי.

בעניין אחר, אתמול (שלישי) הוחלט באופן סופי כי הקבוצה תערוך את כל משחקיה בעונה הבאה באולם החדש בישוב גן נר שבגלבוע, שבנייתו תסתיים בשבועיים הקרובים. תחילה הועלה רעיון כי חלק ממשחקי הבית יישארו בכפר בלום, אך לאחר סבב שיחות הוחלט כי כל המשחקים ייערכו מחוץ לאולם הביתי ששימש את הקבוצה במשך שנים רבות. ארז חזן, אחד משחקני העבר הגדולים של המועדון, ששימש כמנהל המקצועי, סיים את תפקידו בקבוצה ויוחלף בגור שלף.

אוהדי הקבוצה מתכוונים לרשום באיגוד הכדורסל מועדון בשם הפועל הגליל העליון שתשחק בליגה ב', ותיתמך על ידי המועצה האזורית, כדי להוות תחליף לקבוצה שעזבה את האזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully