וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארון דייויס בקליפרס

כוכב גולדן סטייט הפתיע את הווריורס כשסיכם בלוס אנג'לס תמורת 65 מיליון דולר ל-5 שנים. אודריך נשאר בסקרמנטו, קלדרון בטורונטו

יומיים אחרי שהחליט במפתיע לצאת מחוזהו בגולדן סטייט ווריירס, קיבלנו את ההחתמה הגדולה הראשונה של הקיץ: בארון דייויס סיכם בלוס אנג'לס קליפרס, ויחתום עמם בקרוב על חוזה רב שנתי. על אף שהייתה לו אופציה לשנה נוספת בחוזהו (שמבטיח לו 17.8 מיליון דולר לשנה), דייויס, 29, החליט לעבור ולשחק בקבוצה עם שוק גדול יותר, וכזו שנמצאת בהוליווד. הרכז האתלטי צילם בשנה האחרונה סרט תיעודי, והביע לא פעם את רצונו להיכנס אף לחתום הקולנוע.

על פי הדיווחים, דייויס קיבל חוזה לחמש שנים במהלכן ירוויח 65 מיליון דולר. "זו החלטה לא קלה", אמר דייויס, "אבל צריך לעשות לפעמים דברים קשים. אני שלם עם המקום שאליו אני הולך".

דייויס, יליד לוס אנג'לס (עם עבר ב-UCLA), אף פעם לא הצהיר על שאיפתו לחזור לעיר הולדתו. "העובדה שאני חוזר הביתה יכולה לעזור לקהילה ולהשפיע לחיוב על ילדים צעירים", אמר המיליונר. סוכנו של הרכז,טוד רמסאר, אמר אחרי הסיכום: "היתה לנו תקופה מצוינת בגולדן סטייט, אבל בשלב הזה של הקריירה בארון רוצה לנצח, ויש לו הזדמנות מצוינת לחזור הביתה ולעשות משהו מיוחד עם הקליפרס".

* עכשיו בקליפרס ינסו להשאיר בקבוצה גם את אלטון ברנד, וזה יהיה אפשרי אם הקבוצה תשתחרר מחוזהו של קורי מאגטי ושברנד יקצץ מעט בשכרו. הפורוורד אמנם החליט לצאת ולבחון את שוק השחקנים החופשיים, אך ייתכן ועשה זאת אך ורק כדי לתת לבעלי הקליפרס הזדמנות לחזק את הקבוצה, ולאחר מכן יחתום ברנד על חוזה חדש בלוס אנג'לס.

ארטסט ממשיך לזגזג

עוד בליגה: רון ארטסט, שהחליט לצאת מחוזהו בסקרמנטו כדי לבחון הצעות אחרות, נשמע מעט אחרת 24 שעות לאחר מכן. "עשיתי את הטעות הגדולה ביותר כשהחלטתי לא לצאת מהחוזה, ואני צריך לחיות עם זה עכשיו. אני לא רואה את העתיד שלי בסקרמנטו מעבר לעונת 2008-2009".

* בקנדה, סוגיית הרכז הפותח של הטורונטו ראפטורס נסגרה סופית, אחרי שנה של התלבטויות. במשך כל העונה שעברה התלבטו ג'רי קולנג'לו, הג'נרל מגנ'ר של הקבוצה, וסם מיצ'ל, מאמן הקבוצה, עם מי הם רוצים לצאת לקרב - טי ג'יי פורד, או חוזה קלדרון. המהלך הראשון של הקנדים הקיץ הבהיר את הכיוון, כשקולנג'לו שלח את פורד לאינדיאנה בעסקה שהחזירה לו את ג'רמיין אוניל, והבוקר (רביעי), הגיעה החותמת הסופית. חוזה קלדרון הספרדי החליט להאריך את חוזהו בקבוצה, ואמר: "אני רוצה להודות למשפחת הראפטורס על הביטחון שנתנו לי".

* לאחר שהפסידו בגמר ה-NBA לבוסטון סלטיקס, בלוס אנג'לס לייקרס החליטו שהרכב מנצח כנראה אומר משהו. לכן, מעט לאחר שהצהיר שהוא יבחן את שוק הפרי-אייג'נטס, בלייקרס החליטו ללכת אחר ג'יימס פוזי, אחד השחקנים המשמעותיים ביותר של בוסטון בדרכה לגביע.

* דל האריס הוותיק, שהיה עוזר מאמן בדאלאס מאז שנת 2000, שוקל לעזוב ולהצטרף לויני דל נגרו הצעיר בשיקגו. בעונה האחרונה שימש האריס כיועץ לקבוצה, ולאחר שהמאבריקס החתימו את ריק קרלייל כמאמן, וזה הביא את העוזרים דוויין קייסי וטרי סטוטס, עושה רושם שהאריס עשוי לחפש בית אחר.

* שחקן חופשי מבוקש נוסף הוא בנו אודריך. הרכז הסלובני, שנחתך בתחילת העונה שעברה מסן אנטוניו ומצא בית בסקרמנטו, הציג יכולת מפתיעה בקינגס, כל הדרך אל עמדת הרכז הראשון. מייק דאנליבי, מאמן הקליפרס, אפילו נפגש עם אקס מכבי תל אביב מיד עם פתיחת שוק ההעברות, אך לבסוף החליט על בארון דייויס. אודריך יקבל כ-33 מיליון דולר ל-5 עונות.

* החלום הגדול ביותר של הניו ג'רזי נטס בדרך להתפוצץ? הקבוצה, שדומה כאילו עושה את כל שביכולתה כדי לפנות כסף לקראת קיץ 2010, אז יהפוך לברון ג'יימס לשחקן חופשי, קיבלה מכה כשהסופרסטאר הביע את רצונו לשחק ממש באיזור, ממש קרוב, ממש בניו יורק ניקס. "ברוקלין היא עיר נהדרת, ומספר מחברי הטובים ביותר גרים שם. תמיד כשאני במדיסון סקוור גארדן אני משחק טוב", רמז ג'יימס, והתכופף כדי להתחמק מכדור שירה ג'יי זי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully