וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פומפי הציגה את בן סהר

רשמית: החלוץ הישראלי יושאל מצ'לסי לפורטסמות לתקופה של שישה חודשים. סהר: "אני צעיר, ויש כאן שחקנים גדולים שאוכל ללמוד מהם"

כצפוי, הודיעה היום (שלישי) פורטסמות האנגלית על החתמתו של החלוץ הישראלי, בן סהר. פומפי הודיעה באתר הרשמי של המועדון כי סהר יגיע בהשאלה לשישה חודשים מצ'לסי. "תמיד רציתי לשחק בפרמיירליג ואני שמח להיות בפורטסמות", אמר סהר לאתר הרשמי של הקבוצה.

"שמעתי הרבה דברים טובים על המנג'ר הארי רדנאפ, המועדון והצוות המקצועי. ברור שהייתה להם עונה נפלאה בעונה שעברה, ואני שמח להצטרף. אני יודע שאני עדיין צעיר, שצריך להתפתח ולצבור ניסיון ויש במועדון שחקנים גדולים שאוכל ללמוד מהם".

"אני מוכן לאתגר להיות חלק ממועדון גדול, ורוצה להראות שאני ראוי להיות כאן", אמר סהר. פומפי זכתה בשנה שעברה בגביע האנגלי ותשחק בעונה הבאה בגביע אופ"א. סהר הודה: "זה היה שיקול. כולם ראו שפורטסמות זה מועדון גדול שיכול לזכות בתארים. עכשיו אנחנו באירופה, וזה אתגר גדול".

סהר סיכם: "המטרה שלי היא לשחק כמה שיותר. אני חלוץ אז באופן טבעי אני רוצה לכבוש, ולכן אני כאן. זו התחלה חדשה בשבילי ואני מוכן אליה". עבור החלוץ בן ה-18, פומפי תהיה התחנה הרביעית באנגליה, ותקופת ההשאלה השלישית שלו. בעונה שעברה, שיחק הושאל סהר לק.פ.ר ושפילד וונסדיי מליגת המשנה.

העונה, ניהל מגעים עם ניימיכן ההולנדית, ואף ביקר במועדון. ההולנדים לא הצליחו לסכם על עסקת ההשאלה, וסהר חתם בסופו של דבר בשורות מחזיקת הגביע האנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully