וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אופ"א: הפועל ת”א נגד יובנס, קרית שמונה מחכה למוגרן

האדומים זכו להגרלה קלה בסיבוב המוקדם הראשון באופ”א ויפגשו קבוצה מסן מרינו, קרית שמונה עשויה להתקשות מול מחזיקת הגביע ממונטנגרו

היום (שלישי) בצהריים נערכה הגרלת סיבוב המוקדמות הראשון בגביע אופ"א. לראשונה זה שנים מתמודדות רק שתי קבוצות ישראליות בסיבוב זה, זאת בעקבות ירידת הדירוג של הקבוצות הישראליות, שנבעה מאי הצלחות בשנים האחרונות במפעל. המשחקים של הפועל תל אביב וקרית שמונה ייערכו ב-17 וב-31 ביולי.

הפועל תל אביב קיבלה את אחת היריבות הקלות שיכלה לבקש, כשתשחק מול יובנס דוגאנה מסן מרינו, שהפסידה במשחק האליפות בגמר הפלייאוף בליגה המקומית ולכן השתלבה בסופו של דבר במפעל האירופי.

לעומת התל אביבים, קרית שמונה תמודד עם קבוצה מעט פחות חלשה, פ.ק מוגרן ממונטנגרו, שהיא מחזיקת הגביע המקומי וסיימה במקום השלישי עם אותו מספר נקודות של האלופה המקומית אך עם הפרש שערים נחות. בכל מקרה, לא אמורות הקבוצות הישראליות להתקשות יתר על המידה בסיבוב הראשון והציפייה היא כי שתי הקבוצות יעברו לסיבוב השני שם תצטרף אליהן מכבי נתניה.

ההגרלה הקלה יחסית נובעת מכך ששתי הישראליות הן קבוצות מדורגות. היריבות הקשות יותר היו: פ.צ ואדוז, שמייצגת את ליכטנשטיין אך משחקת בליגה בשוויץ, ועלתה העונה לליגה הראשונה, מילאנו קומנובו ופליסטר ביטולה ממקדוניה וכן,פ.ק זטה ממונטנגרו.

הפועל תל אביב, לה דירוג אישי גבוה בשל הצלחותיה במפעל בשנים האחרונות, צפויה להיות מדורגת עד לשלב הבתים. קרית שמונה לא תהיה מדורגת בסיבוב השני, אם תעפיל אליו. הנציגה השלישית של ישראל במפעל, מכבי נתניה. תיכנס למפעל בסיבוב המוקדמות השני, אליו תיערך ההגרלה ב-1באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully