וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו מתגעגע לסקולארי

הברזילאי, המכונה בארצו "השמנמן", מדבר על מחויבותו לברצלונה, אבל לא מסתיר את רצונו לשחק בצ'לסי: "יהיה טוב אם אשחק תחת סקולארי"

עתידו של רונאלדיניו בברצלונה עדיין אפוף מסתורין, אבל בראיון לטלוויזיה הברזילאית חשף הפנומן היכן היה רוצה לשחק בעונה הקרובה. צ'לסי, שטרם סיימה את מסע הרכש שלה, מעוניינת בשחקן, ועושה רושם שרונאלדיניו ישמח מאוד ללבוש את המדים הכחולים ולשחק בסטמפורד ברידג'. אחרי שלואיז פיליפה סקולארי מונה למאמן הבלוז, תאוותו של "רוני" לשחק באנגליה רק גדלה יותר.

"אני שחקן ברצלונה ועוסק רק באימוני הקבוצה", אמר רונאלדיניו, "איני יודע היכן אשחק והכל בידי אחי, שהוא הסוכן שלי. זה נהדר שסקולארי מעוניין בי, כי הוא מאמן מצוין. יש לי המון הערכה כלפיו עוד מכשהייתי צעיר והוא היה מאמן גרמיו".

לגבי רצונו של רונאלדיניו לשחק עבור סקולארי אין בכלל ספק. "יהיה טוב אם אוכל לשחק תחתיו שוב. יש לנו היסטוריה משותפת, זכינו בגביע העולם וזה משהו ששנינו לעולם לא נשכח".

לפני שנתיים רונאלדיניו היה השחקן הטוב בעולם, אך בשנה החולפת ישב בעיקר על הספסל בקאמפ נואו ויחסיו על המאמן פרנק רייקארד עלו על שרטון. בברזיל כבר החלו לכנות את השחקן כ"היורש של רונאלדו" וכ"גורדיניו" (השמנמן הקטן, צפו בכרס הקטנה בתמונה), אבל הברזילאי לא מתרגש מהירידה ביכולתו. "חיי לא השתנו, ולא השתניתי מאז יומי הראשון בברצלונה. השגרה שלי נמשכת, אבל כדורגל זה עניין של כושר, וכשלא זוכים בתארים, אז אנשים מתחילים לדבר. אני מאמין שהתקופה הטובה ביותר בקריירה שלי עוד לפני. אני עדיין חולם על זכייה בתארים עם נבחרת ברזיל ויש לי מוטיבציה גבוהה באימונים. אני עדיין צעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully