וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA עושים שוק

הגיע המועד בו שחקנים יכולים להשתחרר מחוזיהם, והליגה כמרקחה. וושינגטון החתימה את ג'יימיסון ל-4 שנים. ארטסט נשאר בסקרמנטו

הנה הגיע לו ה-1 ביולי, היום שבו חוזים נגמרים ב-NBA, והליגה הטובה בעולם כמרקחה. היום (שלישי) שחקנים יכולים להתחיל לנהל משא ומתן רשמי עם קבוצות (אי אפשר לחתום עד ה-9 בחודש על חוזים חדשים), וזהו היום הראשון שבו מי שרוצה לצאת מהחוזה שלו, ויש לו אופציה כזו, יכול לעשות זאת.

בארון דייויס, הגארד של גולדן סטייט ווריורס, הפך לשחקן חופשי, ו-ויתר על חוזה של 17.8 מיליון דולר בעונה הבאה כדי שתהיה לו אפשרות לעבור קבוצה. דייויס בן ה-29 הכריז על רצונו לקבל חוזה ארוך טווח באוקלנד, והוסיף: "אני יודע שהאוהדים יודעים מה מציק לי".

היה צפוי שאלטון ברנד ישתחרר מהחוזה שלו, ואכן זה קרה. הפורוורד של לוס אנג'לס קליפרס, שכמעט ולא שיחק העונה בשל פציעה, מחפש קבוצה שתתן לו סיכוי לטבעת. "בחרתי להשתחרר מהחוזה, אבל זה לא אומר שאעזוב את הקליפרס", אמר ברנד. "אנחנו מנסים לפתור את המצב, ואני מתכוון להישאר בקבוצה". ברנד ויתר על חוזה של 16.4 מיליון דולר בעונה הבאה, ומי שעשויה להיות מעוניינת בשירותו היא מיאמי.

בוושינגטון העניינים מתחממים היום. הוויזארדס החתימו אמש את אנטואן ג'יימיסון ל-4 שנים תמורת 50 מיליון דולר, ועתה הם עמלים להשאיר בעיר את גילברט ארינאס, עוד אחד שהשתחרר מחוזהו. ארינאס הודיע כי הוא רוצה להישאר בוויזארדס, ולפי ה"וושינגטון פוסט" הקבוצה עשויה להציע לו חוזה של 100 מיליון דולר ל-6 שנים. השמועות בליגה מדברות אפילו על חוזה של 124 מיליון דולר לאותו פרק זמן. אבל נראה שהחתמתו של ג'יימיסון תקל על וושיגטון במשא ומתן עם ארינאס, ואפילו ג'יימיסון עצמו העיד שכך: "גילברט אמר שהוא יבקש פחות כסף אם הם יחתימו אותי, כך שאני חושב שהכל יסתדר איתו".

רבים בליגה ציפו לדעת מה צופן עתידו של רון ארטסט, אבל היום מתברר שהשחקן נשאר בסקרמנטו. "אני לא משחרר מהחוזה שלי", הודיע ארטסט, ששיחק רק 57 משחקים בעונה שעברה בשל פציעה. "הקינגס היו שם בשבילי, והדבר הכי נכון לעשותו היה לשמור על החוזה שלי בקבוצה". ארטסט ירוויח בעונה הקרובה 8 מיליון דולר.

* שחקני לוס אנג'לס לייקרס, סאשה וויאצ'יץ' ורוני טוריאף, רשאים לנהל משא ומתן עם כל קבוצה, אולם הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'אק הודיע כי ללייקרס תהיה הזכות להשוות כל הצעה שהשניים יקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully