וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד לא ישחק באינטר, מוריניו: "צ'לסי לא רוצה למכור אותו"

הכחולים רוצים את הקשר אצלם, אבל מאמנה של אלופת איטליה אופטימי: "בשנה הבאה יהיה קל יותר לצרפו". ליברפול מעוניינת בז'וניניו

היה נדמה כי מעברו של פרנק למפארד לאינטר כבר סגור, אבל מסתבר שז'וזה מוריניו לא יאמן העונה את הקשר האנגלי. בואו של דקו לצ'לסי, העמיד בספק את החתמתו של למפארד, שבינתיים נופש עם משפחתו בארץ המגף. לאחר שהקשר הפורטוגלי חתם בסטמפורד ברידג', אלופת איטליה לא ממש התעקשה עם צ'לסי על למפארד, והיום (שלישי) המאמן הפורטוגלי הודיע כי כוכב הכחולים לא יהפוך לנראזורי.

"העונה? לא נראה לי", צוטט מוריניו "סאן" הלונדוני. "מדוע לא? אנחנו רוצים אותו, אבל צ'לסי לא רוצה למכור אותו". אבל מוריניו לא נשבר נוכח עקשנותם של הבלוז להשאירו את למפארד בשורותיהם. "בשנה הבאה יהיה קל יותר לצרפו לאינטר. אני בטוח ב-100 אחוזים שב-2009/10 הוא ישחק בסן סירו".

פלגרינו מונה לעוזרו של בניטז (עוזי דן, "הארץ")

ליברפול מינתה את בלם העבר הארגנטינאי מאוריסיו פלגרינו לעוזרו הבכיר של רפא בניטז. פלגרינו בן ה-36 שיחק פעמיים בהדרכת בניטס, כשבוולנסיה הוא היה בין הגורמים לזכייה באליפות ובגביע אופ"א, ולפני שלוש שנים הופיע במדי ליברפול במשך חצי עונה. הוא מחליף את אלכס מילר, שעזב בסוף העונה לאמן בליגה היפאנית.

* ז'וניניו, כוכבה הברזילאי של ליון, אמר בראיון ל"ל'אקיפ" הצרפתי שהוא עשוי לעזוב את סטאד דה ז'רלאן, משום שאינו מרוצה מהחתמת המאמן החדש קלוד פואל בקבוצה. מי שמעוניינת בשירותיו היא ליברפול האנגלית, שמוכנה לשלם 3 מיליון ליש"ט תמורתו.

* מרטין אוניל, מנג'ר אסטון וילה, אמר כי גארת' בארי יכול לעזוב את הקבוצה לליברפול, אבל רק כאשר זו תשלם את "הסכום הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully