וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה פנתה לחנוכי, ניר כהן קרוב לסיכום

1.7.2008 / 9:34

שחקן בני השרון מעוניין לעזוב, ובנהריה מעוניינים לצרפו. תגלית העונה בליגת העל קיבל הצעה גבוהה ומתקרב לחתום בקבוצה של יעקב ג'ינו

עירוני נהריה, שבשנים האחרונות הייתה מהכוחות העולים בכדורסל הישראלי, נמצאת במגעים מתקדמים על צירופם של ניצן חנוכי מבני השרון וניר כהן מעירוני רמת גן, תגלית העונה האחרונה בליגת העל, שנמצא על סף סיכום בקבוצה הצפונית. גורם בנהריה אישר את הידיעה על המגעים עם השניים והוסיף: "אנחנו צריכים להתחדש ולהחתים שחקנים מבטיחים ליותר מעונה אחת. זו המציאות היום בחוק הרוסי. יש שחקנים ישראלים שדורשים סכומי כסף לא פרופורציונליים ליכולת שלהם אז צריך לחפש אלטרנטיבות". המגעים עם עידו קוז'יקרו נתקעו בשל דרישות גבוהות של שחקן נהריה בשנתיים האחרונות.

בניר כהן, תגלית העונה כאמור, מעוניינות גם מכבי חיפה, הפועל חולון, עירוני רמת גן וגליל עליון אך השחקן ככל הנראה יצפין לנהריה בשל הצעה כספית גבוהה יחסית שקיבל מהקבוצה. חנוכי בן ה-22, סיים חוזה העונה בבני השרון, אך בימים האחרונים הבהיר לאנשי הקבוצה כי אין בכוונתו להשאר שם וביקש לעזוב. גורם בבני השרון מסר בתגובה: "אני מאמין שניצן בסופו של דבר עוד ישאר בקבוצה. החלק שלו בקבוצה הוא חשוב והוא צריך לזכור איפה הוא קיבל את הצ'אנס לראשונה". אגב בנהריה מעוניינים להחתים את חנוכי לשנתיים לפחות.

בגזרת יוגב אוחיון בשלב זה אין חדש. בנהריה מחכים להתפשרות מצידו של חיים אוחיון יו"ר גליל עליון/גלבוע על מחירו של השחקן, ובקבוצה מוכנים לשלם עד 60 אלף דולר כפיצוי. בינתיים נפגשה אתמול (שני) נהריה עם מורן רוט, אך בשלב זה הצדדים לא קרובים לסיכום. גם שמו של רביב לימונד עלה בהקשר של נהריה, במידה ויחליט לא לחתום בקאחהסול סביליה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully